اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باهماهنگی شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی؛

10 عنوان برنامه فرهنگی در دهه کرامت رضوی برگزار میشود

خبرگزاری فارس: با هماهنگی و نظارت شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی 10 عنوان جشن و برنامه فرهنگی به صورت سراسری هم‌زمان با دهه کرامت رضوی در مشهد و شهرستان‌ها برای عموم برگزار می‌شود.

10 عنوان برنامه فرهنگی در دهه کرامت رضوی برگزار میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، معاون دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی جشن شکوه رضوان را از برجسته‌ترین این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: این جشن از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی همه روزه در ایام دهه کرامت رضوی پس از نماز مغرب و عشا در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی با حضور سخنرانان، مدّاحان و قاریان برجسته کشوری برگزار می‌شود.
حسین سعیدی اظهارداشت: جشن زیر سایه خورشید نیز از مهم‌ترین سلسله جشن‌های میلاد امام رضا(ع) است که در سطوح بین‌المللی، کشوری، استانی‌ و شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: جشن‌های زیر سایه خورشید شامل 20 برنامه متنوع فرهنگی است که از سوی موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی و همکاری معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی و معاونت اماکن متبرکه آستان قدس رضوی در  بیش از 50 شهرستان از 20 استان کشور و درکشورهای لبنان و عراق در قالب سه جشن بزرگ شهری، 15جشن محلی و40 کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.
سعیدی، خاطرنشان کرد: در این جشن دو کاروان بین‌المللی با راهبرد تعامل با فرهیختگان با برگزاری نمایشگاه و همایش علمی در سطح کشور در قالب هشت کاروان رضوی با مشارکت و تعامل صدا وسیما و سایر نهادهای مربوطه از طریق تشکل‌های جوانان رضوی فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول