اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) قم:

گردشگری دینی عامل ترویج فرهنگ و ارزش‌های دین است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی موسسه علمی، پژوهشی امام خمینی(ره) در قم گفت: گردشگری دینی عامل ترویج فرهنگ و ارزش‌های دین است و سبب بهره‌مندی همه مسلمانان جهان از فضیلت‌های اماکن مذهبی می‌شود.

گردشگری دینی عامل ترویج فرهنگ و ارزش‌های دین است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی، حجت‌الاسلام محمد ناصر سقای‌بی‌ریا با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه میلیون‌ها مسلمان در سراسر دنیا به دنبال آرامش روحی در فضاهای مذهبی هستند، برگزاری چنین همایشی یک روش برای شناساندن اماکن مذهبی و ترویج ارزش‌های دینی به شمار می‌آید.
وی بیان داشت: در سبب تقرب هرچه بیشتر انسان به خدا می‌شود.
سقای‌بی‌ریا درمورد فراهم ساختن زیرساخت‌های توسعه گردشگری دینی و فرهنگ زیارت اظهار داشت: با ایجاد یک فضای اسلامی می‌توانیم به دین، انقلاب اسلامی وترویج ارزش‌های دینی در بین مردم مسلمان سراسر دنیا کمک کنیم.
وی با بیان اینکه به جای چشم‌پوشی از ارزش‌ها آن‌ها را ترویج کنیم، عنوان کرد: ایران تنها کشوری است که ایده‌ گردشگری دینی را عنوان کرده و با این‌کار علاوه بر خدمت‌رسانی به جهان اسلامی سبب تشویق غیر مسلمان‌ها به اسلام و ایجاد انقلابی بزرگ در گردشگری می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول