اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه اصفهان؛

جشنواره ورزشی وقف با عنوان «جام ولایت» افتتاح شد

خبرگزاری فارس: آیین افتتاحیه دومین جشنواره ورزشی وقف، ویژه کارکنان ادارات اوقاف و خانواده‌های آنها و همچنین اصحاب وقف در سراسر کشور با عنوان جام ولایت ظهر امروز در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

جشنواره ورزشی وقف با عنوان «جام ولایت» افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیین افتتاح دومین جشنواره ورزشی سراسری وقف با عنوان جام ولایت با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان کشوری و استانی ادارات اوقاف سراسر کشور و با حضور بیش از 900 نفر از ورزشکاران سراسر کشور در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
این جشنواره ورزشی که سال گذشته برای نخستین بار در استان مازندران برگزار شده بود، در سال جاری با همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در این استان برگزار می‌شود.
این مسابقات در شش رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، تیراندازی، شنا و دو و میدانی برای برادران و پنج رشته شنا، آمادگی جسمانی، تیراندازی، تنیس روی میز و دو و میدانی برای بانوان از 15 شهریورماه آغاز می‌شود و تا تاریخ 19 این ماه ادامه دارد.
مراسم افتتاح این مسابقات در سالن نیل‌فروش‌زاده دانشگاه اصفهان و با حضور ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات از تمامی استان‌ها آغاز شد و برنامه‌های متنوعی به اجرا در آمد.
پس از حضور ورزشکاران استان‌های مختلف در جایگاه خود، سوگندنامه‌ای توسط آنها قرائت شد و آنها بر حفظ اخلاق و جوانمردی در این مسابقات تاکید کردند.
رژه ورزشکاران حاضر در این مسابقات برنامه بعدی بود که در افتتاح جشنواره ورزشی سراسری وقف برگزار شد و ورزشکاران به ترتیب حروف الفبای نام استانشان در سالن رژه رفتند.
اجرای حرکات ورزشی توسط ورزشکاران جانباز باستانی‌کار نیز از بخش‌های دیگر مراسم افتتاحیه بود که توسط جانبازان و معلولان باستانی‌کار به اجرا در آمد و با استقبال حاضران در مراسم رو به رو شد.
به گزارش فارس، مسابقات در چند رشته پس از نماز ظهر و عصر آغاز شده و بازی‌های ورزشی بانوان کارمند و اصحاب وقف همین امشب به پایان می‌رسد و اختتامیه آن هم پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول