اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فنی دومین جشنواره ورزشی وقف:

الگو‌های المپیکی در جشنواره ورزشی وقف رعایت میشود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فنی دومین جشنواره ورزشی وقف گفت: در سال جاری الگو‌های المپیکی در جشنواره ورزشی وقف در اصفهان رعایت میشود و این موضوع یکی از ویژگیهای بارز این جشنواره است.

الگو‌های المپیکی در جشنواره ورزشی وقف رعایت میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هادی دهقان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاحیه دومین جشنواره ورزشی وقف اظهار داشت: استقرار و اسکان تمام ورزشکاران در دانشگاه اصفهان صورت گرفته است و این موضوع به عنوان یکی از الگو‌های المپیکی محسوب میشود.
وی به تفاوت‌های دومین جشنواره ورزشی وقف با جشنواره گذشته اشاره کرد و افزود: برگزاری این جشنواره هم‌زمان در دو بخش خواهران و برادران این دوره از مسابقات را نسبت به دوره‌های گذشته متمایز میکند.
مسئول کمیته فنی دومین جشنواره ورزشی وقف با اشاره به افزایش ویژگیهای این دوره از مسابقات در سال جاری تصریح کرد: جشنواره جام ولایت در اصفهان از ویژگیهای بسیاری برخوردار است و در این دوره از مسابقات الگو‌های المپیکی رعایت میشود.
وی به افزایش کیفیت برگزاری این جشنواره ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: اصفهان دارای تواناییهای بسیاری برای برگزاری این دوره از مسابقات بوده و دانشگاه اصفهان با توجه به شرایط موجود در استان به عنوان برترین مکان برای برگزاری این دوره از مسابقات است.
دهقان با اشاره به اجرایی بودن اهداف این جشنواره در اصفهان تاکید کرد: توانمندیهای اصفهان در زمینه‌های مختلف در راستای تحقق و اجرای اهداف این جشنواره موثر است.
وی اضافه کرد: کمیته فنی جشنواره ورزشی در سال جاری تشکیل شده است و تهیه خوراک اصلی اجرای برگزاری این جشنواره از مهم‌ترین ویژگیهای این کمیته محسوب میشود.
مسئول کمیته فنی دومین جشنواره ورزشی وقف با اشاره به ویژگیهای اصفهان در اجرای مناسب این جشنواره بیان داشت: در سال جاری الگو‌های المپیکی در جشنواره ورزشی وقف در اصفهان رعایت میشود و این موضوع یکی از ویژگیهای بارز این جشنواره است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول