اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 2 هزار نفر برگزار شد؛

جشنواره ورزشی شالیکاران در کوچصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گیلان گفت: پنجمین جشنواره ورزش‌های همگانی و بومی محلی شالیکاران با حضور دو هزار شرکت کننده در روستای برکاده پایین کوچصفهان رشت برگزار شد.

جشنواره ورزشی شالیکاران در کوچصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمودفریدونی عصر امروز در جلسه اعضای هیئت ورزش‌های همگانی استان اظهار داشت: پنجمین جشنواره ورزش همگانی و بومی‌محلی شالیکاران همزمان با پایان برداشت برنج در کوچصفهان شهر رشت برگزار شد.
وی افزود: هیئت ورزش‌های همگانی استان با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی کوچصفهان و همزمان با پایان زمان برداشت برنج، جشنواره ورزش همگانی و بومی‌محلی را با عنوان شالیکاران و حضور دو هزار نفر برگزار کرد.
فریدونی با اشاره به برنامه‌های این جشنواره افزود: این جشنواره ورزشی شامل دوچرخه‌سواری عمومی، دوی همگانی، لافند بازی، کشتی گیله‌مردی، طناب‌کشی، قیش بازی، چوب پا، دفاع شخصی و غیره بوده است.
وی برگزاری نخستین مسابقات بین‌المللی یوگا در کشور به میزبانی گیلان را در دی سال جاری یکی از برنامه‌های مهم این هیئت خواند.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گیلان بیان داشت: گیلان در حال حاضر به عنوان قطب یوگای کشور محسوب می‌شود و بیش از 10 ملی‌پوش یوگا را در خود جای داده است.
وی، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره لیگ پنت‌بال کشور در گیلان گفت: مرحله نخست چهارمین دوره لیگ برتر و دسته اول پینت‌بال مردان ایران با معرفی تیم‌های برتر در نقله‌بر رستم‌آباد رودبار پایان یافت.
فریدونی با اشاره به نتایج مرحله نخست لیگ برتر اذعان داشت: تیم‌های داتام با 10 امتیاز، داتیس با 6 امتیاز و ژوبین با4 امتیاز همگی از تهران در مکان‌های اول تا سوم ایستادند. 
وی ادامه داد: در لیگ دسته اول نیز تیم‌های دیاکوی تهران با 3 امتیاز، امرتات خراسان رضوی با 2 امتیاز و تروشات مازندران با یک امتیاز مکان‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گیلان ابراز داشت: در چهارمین دوره لیگ برتر پینت‌بال مردان ایران 80 ورزشکار در قالب 8 تیم و در لیگ دسته اول نیز 150 ورزشکار در قالب 15 تیم به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی شهید محمدعبدی نقله‌بر رستم‌آباد رودبار با هم رقابت کردند.
وی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در چهار مرحله برگزار می‌شود و قهرمان لیگ برتر پینت‌بال به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های جهانی مالزی حضور می‌یابد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول