اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

آموزش و پرورش سالم، جامعه‌ای سالم تحویل میدهد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای پویایی نظام تعلیم و تربیت تلاش کنند تا با داشتن آموزش و پرورش سالم، جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

آموزش و پرورش سالم، جامعه‌ای سالم تحویل میدهد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی پیش از ظهر امروز در آیین بازگشایی مدارس در دبیرستان امیرکبیر خرم‌آباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: راه نجات موفقیت و سربلندی ملت‌های دنیا، روی آوردن به نظام تعلیم و تربیت اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و قرآن نسبت به آموزش و پرورش حساس هستند، افزود: دشمنان نظام درصدد هستند که توطئه‌های خودشان را میان دانش‌آموزان متمرکز کنند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز روزی است، که به برکت انقلاب و نظام اسلامی بهترین مکان‌ها برای تعلیم و تربیت، فرهیخته‌ترین انسان‌ها به عنوان معلم، متین‌ترین برنامه‌ها در نظام آموزشی کشور وجود دارد تا از این طریق نسلی پویا و شکوفا تربیت شود.
حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه نظام آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی ایران امروز بر پایه نظام تعلیم و تربیت اسلامی پایه‌گذاری شده گفت: معلمان باید علاوه بر نقش آموزشی، الگودهی، هدایت‌گری و راهنمایی دانش‌آموزان را در برنامه کاری خود داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه در سایه نظام، آموزش و پرورش در جایگاه بالایی قرار دارد، اظهار داشت: نظام تعلیم و تربیت ایران با هدف سازندگی انسان و ساختن و پرورش انسان برای رسیدن به خدا فعالیت دارد و امروز این تحولات بی‌نظیر است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز دشمنان به دنبال بی‌هویت کردن نسل جوان ما هستند، به همین منظور باید اهتمام جدی در نظام تعلیم و تربیت در مدارس وجود داشته باشد تا جامعه‌ای پویا، خلاق، شکوفا و سرشار از عزت و عظمت داشته باشیم.
‌وی افزود:  باید همه علما، روحانیون، دانشمندان، فرهیختگان، خانواده‌ها و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای پویایی نظام تعلیم و تربیت تلاش کنند تا با داشتن آموزش و پرورش سالم، جامعه‌ای سالم داشته باشیم، حجت الاسلام میرعمادی گفت: اسلام توجه ویژه‌ای به امر تعلیم و تربیت داشته است، می‌توان این اهمیت را در این دید که خدای متعال خود را معلم و رب نامیده و عالم هستی را کلاس درس قرار داده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول