اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نجات معجزه‌آسای جوان سیرجانی پس از 65 ساعت‌

خبرگزاری فارس: جوان سیرجانی پس از 65 ساعت تلاش مستمر گروه‌های امداد و نجات سیرجان و استان کرمان از عمق 25 متری لوله چاه متروکه نجات یافت.

نجات معجزه‌آسای جوان سیرجانی پس از 65 ساعت‌
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، صبح امروز جوان 23 ساله سیرجانی پس از 65 ساعت تلاش مستمر گروه‌های امداد و نجات شهرستان سیرجان و استان کرمان از لوله چاه متروکه نجات یافت و حال وی رضایت‌بخش است.
این جوان که حامد شیبانی نام دارد در منطقه برج شیله سیرجان سکونت داشت و دوشنبه گذشته در چاه متروکه کشاورزی این منطقه افتاد و در عمق 25 متری لوله چاه گرفتار شده بود که به علت پوسیدگی جدار لوله چاه امکان نجات وی میسر نبود.
پس از تدبیر کارشناسان طرح حفر چاه در کنار چاه قدیمی اقدام شد و در عمق 30 متری زمین اقدام به حفر کانال و با دستگاه‌های برش و جوش و با شرایط بسیار سخت لوله متروکه بریده شد و این جوان به حیات زندگی بازگشت.
این جوان پس از نجات از قعر چاه به بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان منتقل شد تا پس از معاینات پزشکی و اطمینان از سلامت وی در بیمارستان باشد و حال وی رضایت بخش گزارش شده است.
محمدعلی توحیدی فرماندار سیرجان که طی چهار شبانه‌روز گذشته مستمر در منطقه حضور داشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با قدردانی از تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان و همچنین مرکز استان کرمان گفت: این تلخ‌ترین و سخت‌ترین حادثه سال بود که توانستیم پس از 65 ساعت این جوان را زنده نجات دهیم.
وی به خانواده‌ها و شهروندان سیرجانی توصیه کرد، در مواظبت و مراقبت از جوانان خود توجه بیشتری کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول