اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

ستاد کل نیروهای مسلح:

ابهت ابرقدرت‌های شرق و غرب در 8 سال دفاع مقدس شکسته شد

خبرگزاری فارس: ستاد کل نیروهای مسلح، در بیانیه‌ای با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، جنگ تحمیلی را حلقه واسط راهبردها و تلاش‌های غرب و شرق برای مهار نظام و جلوگیری از رشد بیداری ناشی از انقلاب اسلامی در منطقه و جهان دانست.

ابهت ابرقدرت‌های شرق و غرب در 8 سال دفاع مقدس شکسته شد
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در بخشی از این بیانیه این است:

سی و یکم شهریور ماه، در تاریخ معاصر کشور ما
یادآور شکل‌گیری حماسه سترگی است که ایران عزیز و انقلاب اسلامی را از گزند توطئه‌های شیطانی بیگانگان و دشمنان کینه‌توز محافظت کرد و سرچشمه عزت و سربلندی پایان‌ناپذیر ملت ایران در امتداد تاریخ قرار گرفت.

این بیانیه می‌افزاید: ملت رشید و ولایت‌مدار ایران با مقاومت و ایستادگی بی‌نظیر خود در هشت سال دفاع مقدس تحت فرماندهی و راهبری پیامبرگونه نایب ولی خدا حضرت روح‌الله(ره) معادلات نظامی و سیاسی جهان را برهم زد و با اثبات حقانیت خود الگویی کارآمد از استکبارستیزی را به ملل آزادیخواه و حق طلب عرضه کرد.

این بیانیه با برشماری دستاوردها و پیامدهای تاریخ‌ساز دفاع مقدس برای ملت ایران و جهان بشریت تصریح کرده است.

در جنگ تحمیلی 8 ساله به برکت الطاف خداوندی و مقاومت شکوهمند ملت ایران، ابهت ابرقدرت‌های شرق و غرب شکست و پیام انقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم منتشر گردید و امروز نشانه‌های خود را در صحنه بیداری اسلامی و انقلاب‌های مردمی و ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی ملت‌های منطقه آشکار ساخته است.

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: تاریخ به روشنی گواهی می‌دهد تجارت دفاع مقدس، پشتوانه عظیم ملت ایران در شکست تحریم‌ها و تهدیدات‌ نظام سلطه و قدرت‌های زورگو گردیده و همواره انقلاب و نظام اسلامی را در مواجهه با چالش‌ها، فتنه‌ها و بحران‌سازی‌های دشمن، به سلامت و سربلندی عبور داده است.

این بیانیه تمسک به فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را نیاز همیشگی ملت ایران به ویژه نسل جوان- در تداوم راه پر فروغ شهیدان و حماسه‌سازان انقلاب معرفی و تاکید می‌کند.

حماسه دفاع مقدس، افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های جهانخوار را باطل کرد و با اثبات برتری ایمان و اراده ملت بر همه قدرت‌های شیطانی راهی درخشان پیش‌روی ملل تحت ستم قرار داده است.

این بیانیه در پایان با تجلیل از حماسه جهاد و شهادت شهیدان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و دعوت از آحاد ملت فهیم و قدرشناس ایران برای پاسداشت سی‌ و یکمین سالگرد این رخداد بزرگ و آموزنده بر آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح برای پاسداری از انقلاب اسلامی و حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور تاکید و آورده است: با وجود تلاش بی‌وقفه دشمنان، به ویژه مثلی شیطانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی آوازه مقاومت ملت ایران از مرزها عبور کرده و با نفوذ به سرزمین‌های تحت استیلای نظام سلطه، ناقوس پایان حاکمیت مستکبران را به صدا درآورده است.
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول