اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در فارس:

نوجوانان را با فرهنگ مهدوی آشنا کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در استان فارس گفت: نوجوانان را در مقاطع راهنمایی و دبیرستان با فرهنگ مهدوی و اهل بیت آشنا کنیم.

نوجوانان را با فرهنگ مهدوی آشنا کنیم
حجت‌الاسلام علیرضا حدائق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار کرد: رسالت کلی بنیاد توسعه فرهنگ مهدوی در بخش‌های مختلف آموزش، پژوهش، تربیت، تألیف کتاب و آموزش کارمندان دولت است.
وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده این بنیاد در زمینه آموزش فرهنگ مهدویت خاطرنشان کرد: در قالب طرحی با نام بهشت حضور برای عامه مردم و تشکیل کلاس‌های آموزشی، آنان را با فرهنگ مهدویت و شبهات آن آشنا می‌کنیم.
حدائق افزود: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) افراد را با چالش‌هایی که امروز دشمنان ‌علیه مهدویت در شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌ها مطرح می‌کنند آشنا کرده و به آن پاسخ می‌دهد.
مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز با اشاره به تشکیل دو بخش خواهران و برادران برای انجام برنامه‌های تبلیغی بنیاد و برگزاری جلسات و همایش‌های متعدد آموزشی در شیراز و شهرستان‌ها ابراز کرد: در تابستان امسال 600 دانش‌آموز با استعداد را از مدارس خوب استان انتخاب کرده و ضمن آشنایی آنان با فرهنگ مهدویت 80 نفر از نخبگان این جمع را به یک اردوی چند روزه در مشهد مقدس اعزام کردیم.
این استاد دانشگاه آشنایی نوجوانان در مقاطع راهنمایی و دبیرستان با فرهنگ مهدوی و اهل بیت را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: ما طرح دیگری به‌نام مهدی یاوران را در دستور کار داریم که افراد علاقه‌مند به ایفای نقش در امور مهدوی با بنیاد در ارتباط بوده و ماهیانه مبلغی در حد توان خود به حساب بنیاد واریز می‌کنند.
وی ادامه داد: اکنون در شیراز بیش از 500 نفر مهدی‌یاور داریم که به بنیاد کمک می‌کنند.
حدائق با اشاره به مصوبه هیئت دولت در مورد الزامی بودن آموزش مهدویت به طور سالانه 20 ساعت برای هر کارمند اضافه کرد: اکنون بنیاد در برخی شهرستان‌ها دارای مرکز بوده و احداث مرکز در قیروکارزین در صورت همکاری مسئولان در اولویت است.
مدیر‌عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در استان فارس بیان کرد: تا کنون شش کتاب در این بنیاد نوشته شده و با تیراژ بالا در سطح کشور چاپ شده‌اند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول