اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد حضرت معصومه؛

حوزه علمیه خواهران گلپایگان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت میلاد حضرت صدیقه معصومه(س) حوزه علمیه صدیقه کبری (س) خواهران گلپایگان افتتاح شد.

حوزه علمیه خواهران گلپایگان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، شامگاه گذشته با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان گلپایگان، حوزه علمیه خواهران صدیقه کبری (س) گلپایگان افتتاح شد و اولین دوره پذیرش طلبه در این حوزه آغاز به کار کرد.
در این آیین مدیر داخلی حوزه علمیه خواهران، اظهار داشت: امروزه با افزایش و ایجاد زمینه عقاید و افکار انحرافی در جامعه مواجه هستیم و فطرت‌های پاک توسط جنود شیطان در معرض آسیب قرار گرفته‌اند.
منصوره شکروی، افزود: در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر نیاز به نشر علوم اهل بیت (ع) به ویژه در جامعه بانوان احساس می‌شود.
وی ادامه داد: این موضوع زمانی حساسیت بیشتری پیدا می‌کند که می‌بینیم در شهری که منشاء مراجع ‌عظام و حامیان بزرگ مکتب اهل بیت (ع) بوده است، شاهد هجوم شبهه‌ها و تبلیغات افراد غیر مطلع و بعضاً جاهل هستیم.
مدیر داخلی حوزه علمیه خواهران، گفت: وجود شبهات در جامعه موجب برداشت‌های نادرست، رواج عقاید انحرافی و درک غیر صحیح از بینش اسلامی در بین برخی جوانان و همچنین بانوان شده و این امر رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند.
وی، تصریح کرد: در نخستین دوره پذیرش خواهران طلبه 30 نفر از خواهران ثبت‌نام کرده‌اند که پس از گذراندن آزمون کتبی و گزینش و مصاحبه 15 نفر از آنها برای این دوره انتخاب شده‌اند.
وی همچنین به اساتید این حوزه اشاره کرد و افزود: هفت نفر از اساتید حوزه و دانشگاه مسئولیت تدریس را به عهده گرفته‌اند.
شکروی، تاکید کرد: این مجموعه پربرکت نوید‌بخش آینده‌ روشن خواهران مبلغه و ترویج معارف اسلامی در حوزه‌های اجتماعی، تعلیم و تربیت، آموزش خانواده‌ها است.
انتهای پیام؛/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول