اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

سقوط دیکتاتورهای خودفروخته در حال گسترش است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهرم گفت: کشورهای اسلامی روز به روز بیدارتر و آگاه تر می‌شوند و ادامه سقوط دیکتاتورهای خود فروخته منطقه در حال گسترش است.

سقوط دیکتاتورهای خودفروخته در حال گسترش است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در مراسم یادواره 11 سردار شهید پاسدار و پاسدار وظیفه شهرستان تنگستان که با حضور مسئولان شهرستانی و  جمعی از کارکنان سپاه، خانواده معظم شهدا و بسیجیان در سالن حضرت زینب (س) اهرم برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس سند عزت، غیرت و بالندگی ملت ایران است.
وی افزود: شهدا با حضور خود در میادین دفاع مقدس همواره رسیدن به معبود را به انتظار می‌نشستند که یکی پس از دیگری شربت نوشین شهادت را جانانه سر می‌کشیدند.
راستگو به نقش جوانان در حفظ و حراست از انقلاب اشاره و عنوان کرد: امروز جوانان شجاع و برومند این دیار، با الگوگیری از سرداران شهید قیام تنگستان و 157 شهید دفاع مقدس شهرستان با آمادگی کامل از مرزهای آبی و خاکی کشور حراست می‌کنند و راه هرگونه تجاوز را در برابر دشمنان این سرزمین خواهند بست.
وی دفاع مقدس را بهترین نعمت الهی برای ملت ایران دانست و یادآور شد: برکات و دستاوردهای عظیم دفاع مقدس زمینه پیشرفت دوچندان ملت را فراهم کرد و به ما یاد داد تا چگونه روی پای خود بایستیم و خودکفا باشیم.
امام جمعه شهر اهرم عشق شهادت و معنویت و اخلاص را ویژگی بارز شهدا ذکر کرد و خاطرنشان کرد:  نگاه شهدا نگاهی الهی به جنگ و دفاع مقدس و الهی بود و از این رو خدا نیز دوستان خود را به سوی خود رهنمون ساخت تا به مقام اعلا دست یابند.
وی متذکر شد: احترام به خانواده معظم شهدا وظیفه ملت است تا قدردان بهترین بندگان خدا باشند.
راستگو تحولات امروز جهان اسلام را از دستاوردهای عظیم دفاع مقدس ایران اسلامی برشمرد و گفت: بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه نشأت گرفته از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.
وی اضافه کرد: کشورهای اسلامی روز به روز بیدارتر و آگاه تر می‌شوند و ادامه سقوط دیکتاتورهای خود فروخته منطقه در حال گسترش است.
فرمانده سپاه تنگستان نیز گفت: تقدیر از مقام شامخ پنج سردار شهید و شش پاسدار وظیفه شهید از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس در تنگستان بوده است.
محمد حیدری یادآور شد: خانواده‌های معظم شهدا ولی نعمت ما هستند و ما هر چه داریم و موفقیتی که امروز شاهدش هستیم مرهون جان‌فشانی شهدای گران‌قدر است.
وی گفت: پاسداران عزیز همواره زندگی سرداران شهید را مطالعه کنند و بدانند که جا پای چه بزرگ مردانی گذاشته‌اند.
در پایان این یادواره از خانواده معظم 11 شهید پاسدار دفاع مقدس با اهداء لوح تقدیر و تمثال شهدای گران‌ قدرشان تجلیل شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول