اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

مردم دیکتاتورها را به زباله‌دان تاریخ انداختند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: با حضور مردم و ملت‌ها در صحنه، همه حکام ظالم به زباله دان تاریخ انداخته میشوند.

مردم دیکتاتورها را به زباله‌دان تاریخ انداختند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید حسین رکنی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردخون اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین سفارشات پیامبر اسلام در این خطبه پیوند ولایت با ماه رمضان است و اینکه اساس اسلام بر 5 محور که کلید همه آنها اصل ولایت است.
وی افزود: اگر می‌خواهیم عبادات ما مقبول شود باید با ولایت پیوند داشته باشیم و پیامبراکرم در هنگام ایراد این خطبه در ماه شعبان بیان کردند که نسل ائمه اطهار از فرزندان حضرت علی(ع) هستند و ما به خود می بالیم که از شیعیان امام علی(ع) هستیم.
خطیب جمعه بردخون در خطبه دوم با یادآوری روز جهانی قدس گفت: بیش از 60 سال از اشغال کشور فلسطین می‌گذرد و در این مدت زنان و کودکان و مردم فلسطین آماج حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی  قرار گرفته‌اند و با فرمایش امام راحل هرساله در جمعه پایانی ماه رمضان، مردم اعتراض و انزجار خود را نسبت به این رژیم جعلی بیان می‌کنند.
وی اضافه کرد: روز قدس روز حضورآزادگان  و مسلمانان جهان در صحنه و اعلام خشم بر ضد این دشمن جهانی است که همه گروه‌ها و اقشار علیه اشغالگران شعار  و قدرت اسلام را به دشمنان و معاندان نشان می‌دهند تا آنها به  قدرت خود واقف  شوند و با اتحاد و همبستگی ظلم  و جور را از دنیا ریشه کن  کنند.
رکنی حسینی ادامه داد: روز قدس امسال با سال‌های قبل متفاوت است زیرا شاهدیم دیکتاتورهای جهانی در حال سقوط هستند و با حضور مردم و ملت‌ها در صحنه، همه حکام ظالم به زباله دان تاریخ انداخته میشوند و دیدیم که پرچم رژیم اشغالگر قدس در مصربه آتش کشیده شد و بار دیگر به این واقعیت رسیدیم که بیداری کشورهای اسلامی از قیام ملت ایران  و انقلاب اسلامی الگو گرفته  و زلزله عظیمی که از ایران آغاز شد کم کم  کاخ‌های ظلم را به ویرانی می‌کشاند.
رکنی حسینی خاطر نشان کرد: اکنون می‌گوییم حکام ظالم به ملت‌های خود بپیوندید و ملت ایران نیز با راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم  فلسطین اعلام می‌کند که این مردم هیچگاه تنها نیستند.
وی با اشاره  به هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر در 8 شهریور به شهادت رسیدند و مردم بعد از سالها آنان را فراموش نکرده‌اند زیرا عاشق و شیفته و دوستدارشان بودند و شهید رجایی در دوران کوتاه مسئولیت خود، خدمات  فراوانی به  مردم  کرد و عاشق  و پیرو ولایت  بود.
امام جمعه بردخون افزود:33سال از انقلاب  گذشت و در این کشور خدمات فراوانی انجام شده و محروم‌ترین نقطه کشور از خدمات  دولت بهره مند شده  و منطقه ما شاهد بروز و ظهور انسان‌های برجسته‌ای  بوده‌اند که  اکنون  عامل پیشرفت و توسعه  شده‌اند.
وی به  دیدار اساتید دانشگاه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم به این موضوع توجه داشتند که  نقاط  ضعف و قوت را ببینیم  و روند تغییرات را بسنجیم و به زندگی و معاش مردم توجه، نیازهای آنان را رفع و عدالت اجتماعی  ر ابین طبقات و اقشار مردم اجرا کنیم و به  فکر پابرهنگان و محرومان جامعه  باشیم که این افراد یار و یاور نظام و انقلاب  بوده‌اند.
رکنی حسینی در پایان خواستار این شد که مسئولان عهدنامه امام علی (ع) به مالک اشتر را بخوانند و سرلوحه خود قرار دهند و شهدا و ایثارگران  و مردم را هیچگاه از یاد نبرند که مدافع اصلی نظام هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول