اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فریاد جهانی تا نابودی اسرائیل/ 7

صدای درهم‌شکستن دیکتاتورهای منطقه شنیده می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه نوشهر گفت: امسال در روز قدس صدای شکستن هیبت دیکتاتورهای حاکم در منطقه یکی پس از دیگری به گوش می‌رسد.‌

صدای درهم‌شکستن دیکتاتورهای منطقه شنیده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام محمود مشایخ امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر که پس از برگزاری راهپیمایی باشکوه مردم این شهرستان و با حضور تمام‌ اقشار برگزار شده بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران نه تنها برای رهایی مردم بلکه به دنبال آزادی همه ملت‌های مظلوم دنیا بود.
وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس اظهار داشت: روز قدس و انقلاب اسلامی بیداری اسلامی را در خاورمیانه ایجاد کرد و این بیداری باعث فروپاشی دیکتاتورها شد.
امام جمعه نوشهر ادامه داد: روز قدس میراثی برای همه مسلمانان است که رهایی‌بخشی همه مظلومان دنیا را در پی دارد.
وی تصریح کرد: روز قدس هدیه خدا برای بیداری مردم مصر بود و سرنگونی در انتظار دیگر دیکتاتورها نیز هست.
امام جمعه نوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ نرم و سلسله صحبت‌های وی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان خواستار ترویج درست و منطقی اعتقادات برای مقابله با جنگ نرم شد و از کلیه نهادهای فرهنگی و آموزشی مثل صدا و سیما، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها خواست به سمتی پیش روند که اعتقادات و باورها را در بین نسل جوان استحکام ببخشند.
وی با اشاره به اینکه دشمن برای این جنگ برنامه‌ریزی کرده و هزینه‌های بسیاری می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمن درصدد لطمه زدن به فرهنگ دینی و اسلامی و اعتقادی ماست بنابراین در مقابل این هجمه‌های فرهنگی باید با تمام توان و برنامه‌ریزی درست ایستادگی کرد.
مشایخ اذعان داشت: یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم طراحی الگوی اسلامی است تا بتوان با اشاعه این الگوی درست خط مشی صحیح زندگی را در تمامی ابعاد برای خانواده‌ها، زنان و مردان و جوانانمان را شناساند.
‌انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول