اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش:

روز قدس مقدمه فروپاشی دیکتاتوری‌هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش گفت: روز قدس آغازی برای فروپاشی دیکتاتوری‌های منطقه است و این روز در حال به ثمر نشستن است.

روز قدس مقدمه فروپاشی دیکتاتوری‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدی‌نیا ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس این شهرستان اظهار داشت: روز قدس نمادی برای فروپاشی حکومت‌های دست نشانده است و به این دلیل شرایط روز به روز برای این حکومت‌ها و دیکتاتوری‌ها در منطقه بدتر می‌شود.
وی افزود: در شرایط کنونی در جهان بسیاری از ملت‌ها به دلیل مطالبه حقوق خود کشته می‌شوند و به خاک و خون کشیده می‌شوند و سکوت در این باره گناهی بزرگ است.
سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه شرایط برای سکوت مهیا نیست، گفت: باید به حمایت از مظلومان جامعه اسلامی در سراسر جهان فریاد زد و مردم ایران اسلامی در امروز تنها برای این کار و به پشتوانه رهبری معظم انقلاب در این مراسم حضور یافته‌اند و فریاد مرگ بر امریکا و اسرائیل سرداده‌اند.
این مقام مسئول سکوت در عرصه سیاسی کنونی را خیانت به اسلام دانست و افزود: سکوت در شرایط کنونی خیانتی بزرگ به اسلام و مسلمانان جهان است و به این دلیل باید کوشید تا فریادها در این روز بلندتر و رساتر باشد.
رئیس شورای اداری شهرستان شوش با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی کفار را به سختی در وحشت فرو برده است، گفت: شرایط برای مستکبران جهان بسیار دشوار شده است و تا پیروزی اسلام در جهان تنها چند قدم باقی مانده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول