اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت روز جهانی قدس عنوان شد:

دیکتاتورهای دست‌نشانده از گردونه حکومت خارج می‌شوند

خبرگزاری فارس: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس اعلام کرد: امواج خروشان بیداری اسلامی همچنان به صورت مستکبران سیلی می‌زند و دیکتاتورهای دست نشانده را یکی پس از دیگری از گردونه حکومت خارج می‌سازد.

دیکتاتورهای دست‌نشانده از گردونه حکومت خارج می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: اقدام هوشمندانه امام خمینی (ره) در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این روزها به ثمر نشسته و شاهد پشتیبانی جهانی از مردم مظلوم فلسطین در غزه و جای جای مناطق اشغالی هستیم.
در این بیانیه اضافه شده است: دشمن صهیونیست که مستأصل شده از درون و بیرون خود را در معرض اعتراضات و خیزش‌های مردمی می‌بیند خشم خود را دیوانه وار در غزه و دیگر مناطق اشغالی و مرزهای مصر نشان می‌دهد. شواهد متعدد نشان می‌دهد که چشم اندازی که امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (دام‌ظله) پیش بینی کرده‌اند در حال انجام است و معادلات به شدت به سمت نابودی اسرائیل از یک سو و قدرت یافتن مسلمانان و مظلومین فلسطین از سوی دیگر در حال تغییر است.
در بخش دیگری از این بیانیه اضافه شده است: این روزها شاهد تحقق وعده الهی هستیم که فرمود «اگر خدا را یاری کنید شما را یاری می‌کند و قدم‌هایتان را استوار می‌سازد» امواج خروشان بیداری اسلامی همچنان به صورت مستکبران سیلی می‌زند و دیکتاتورهای دست نشانده را یکی پس از دیگری از گردونه حکومت خارج می‌سازد و وعده الهی در نابودی اسرائیل را نوید می‌دهد که «إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصادِ» «به‌درستی که پروردگارت در کمین ظالمین است».
در پایان این اطلاعیه تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار ملت عزیز ایران و همه مسلمانان و حامیان مظلومین در سراسر جهان دعوت می‌کند در این تظاهرات با شکوه دشمن شکن که نماد وحدت بین‌المللی مسلمانان جهان است شرکت کنند. از خداوند متعال عزت مسلمین و آزادی قدس عزیز از چنگال خون ریز صهیونیسم را خواستاریم.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول