اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندارخراسان رضوی:

جشن عاطفه‌ها از بزرگترین اعیاد ماست

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: جشن عاطفه‌ها از بزرگترین اعیاد ماست.

جشن عاطفه‌ها از بزرگترین اعیاد ماست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،دکتر محمود صلاحی، استاندار خراسان رضوی در مراسم گلبانگ عاطفه ها در مدرسه راهنمایی بی‌بی سلطنت قفلی اظهار داشت: بعد از فرائض دینی، هیچ عمل مستحبی به پای کمک به بندگان خدا نمی‌رسد.
صلاحی افزود: مردم ایران قلبشان مرکز عاطفه و روحشان سرشار از محبت است و دست‌هایشان دست دیگران را می‌گیرد و کمک به هم‌نوع در روایات و احادیث و فرهنگ اسلامی و ایرانی ما نهادینه و سفارش شده است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس در تاریخ کشور ایران به عنوان طولانی‌ترین جنگ منطقه به مردم ایران تحمیل شد و به وقوع پیوست.
صلاحی اظهارداشت: رشد اقتصادی ایران در این سالها با وجود تحریم‌ها بیش از همه کشورهای دنیاست و در سال 2010 میلادی شاهد رشد سرمایه گذاری ایران تا 86 درصد رسیده است و با وجود تحریم‌های علمی، رتبه یازدهم، ده رشته علمی برتر ایران، متعلق به دانشمندان جوان ایرانی است.
استاندار خراسان رضوی درباره کمیته امداد امام خمینی ره افزود: کمیته امداد امام خمینی ،افتحار انقلاب اسلامی است و این جشن در واقع کمک به بهترین دانش آموزان محروم است که از امکاناتی برای تحصیل محروم هستند و این کمک‌ها شادی و رشد استعدادهای دانش‌آموزان مجروم را به دنبال دارد.
صلاحی از کمک‌های هدفمند کمیته امداد امام خمینی و آموزش و پرورش خراسان رضوی برای کمک به دانش آموزان
بی‌بضاعت و کم برخوردار تشکر کرد که هدایا و اقلام مورد نیازشان با حفظ کرامت و شخصیت به آنها داده می‌شود.
استاندار خراسان رضوی پس از به صدا در آوردن گلبانگ عاطفه‌ها، مبلغ  70میلیون ریال به دانش‌آموزان مناطق محروم و بی‌بضاعت به شکل نقدی کمک کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول