اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس؛

مانور موتورسواران کرجی برگزار شد‌

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت جواد الائمه (ع) کرج گفت: در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس مانور موتورسواران در جنوب کرج برگزار شد.

مانور موتورسواران کرجی برگزار شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داود دانشی‌کهن عصر ظهر امروز در این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مانور به منظور یادآوری روزهای دفاع مقدس و نمایش نظم و اقتدار نیرو‌های سپاه و بسج برگزار شد.
وی افزود: این رزمایش به مدت سه ساعت در شهرهای ماهدشت، محمدشهر و مشکین دشت کرج انجام شد.
این مقام مسئول، گفت: یگان‌های موتوری سپاه و بسیج در این مانور توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند و با اجرای برنامه‌هایی یاد خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس را در ذهن مردم این شهرها تداعی کردند.
وی افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس توانسته توان نظامی ما را به جهانیان اثبات کند و دستاوردهای زیادی را نیز به همراه داشته باشد.
دانشی‌کهن، اجرای برنامه‌های فرهنگی، نشست‌های تخصصی و همچنین بازگو کردن خاطرات رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را،‌ از مهمترین اقداماتی دانست که می‌توانیم در ترویج فرهنگ دفاع و ایثار انجام دهیم.
وی یادآور شد در این رزمایش که به صورت نمادین برگزار شد شرکت کنندگان با نصب پیشانی بند و بستن چفیه و پرچم دور گردن خود بخشی از حماسه‌های دوران دفاع مقدس را در  افکار مردم تداعی کردند.
این مسئول گفت: این رزمایش علاوه بر یادآوری خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس در ارتقای توانایی‌های رزمی بسیجیان نیز تأثیرگذار بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول