اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موتورسواران نمایشی مازندران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسابقه موتورسواران نمایشی مازندران با معرفی منتخبان به کار خود پایان داد.

موتورسواران نمایشی مازندران معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، در این مسابقات که شامگاه شنبه برای نخستین بار در شهرستان میاندرود برگزار شد 2 هزار نفر از ورزشکاران و موتورسواران شهرهای میاندرود، نکا، ساری و قائمشهر با هم به رقابت پرداختند.
علی رجبی فرماندار میاندرود در این مراسم مهم‌ترین مسئله برای یک موتورسوار را رعایت قوانین دانست و اعلام کرد: موتورسواران باید بدانند جای حرکات نمایشی در جاده‌ها نیست.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندرود هدف از برگزاری این مسابقات را در درجه اول گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و جانفشانی‌های جوانان آن‌ روزهای ایران اسلامی اعلام کرد و هدف دوم از برگزاری این مسابقات را میدان دادن به جوانان به ویژه موتورسواران برای نشان دادن مهارت‌های خود در زمینه موتورسواری عنوان کرد.
محمد آهنگری در مورد این مسابقات به خبرنگار فارس گفت: در این مسابقات شرکت‌کنندگان با موتورسیکلت‌های شخصی خود شرکت می‌کنند و تنها داشتن بیمه ورزشی برای هر شرکت‌کننده الزامی است.
وی در این باره ادامه داد: فرهنگ‌سازی در بین جوانان یکی دیگر از اهداف برگزارکنندگان این همایش است تا این فرهنگ نهادینه شود که خیابان و کوچه جای حرکات نمایشی موتورسواران نیست.
این مسئول تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقات را بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌های اولیه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این مساله نشان‌دهنده وجود علاقمندان زیاد این رشته ورزشی در بین جوانان است.
به گزارش فارس، در پایان این مسابقات به چهار نفر از شرکت‌کنندگان که به انتخاب داوران نفرات برتر شناخته شده بودند، جوایزی از طرف هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان میاندرود و اداره ورزش و جوانان این شهرستان اهدا شد.
در این مسابقات شرکت‌کنندگانی از روستاهای طبقده و ولوجا در شهرستان میاندرود و شهرستان قائمشهر به عنوان‌های اول تا سوم دست یافتند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول