اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

بانک‌ها رغبتی برای دریافت مطالبات از مشتریان ندارند‌

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌بناب گفت: بانک‌های شهرستان رغبتی برای دریافت مطالبات و تسهیلات پرداختی اشتغالزایی از مشتریان را ندارند.

بانک‌ها رغبتی برای دریافت مطالبات از مشتریان ندارند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی عصر امروز در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان با بیان اینکه همت و برنامه‌ریزی که توسط دولت در سطح کشور در حال اجراست، شاهد تحقق 2.5 میلیون شغل طی سال‌جاری در سطح کشور خواهیم بود.

ایجاد 4408 شغل جدید در بناب
وی سهم شهرستان بناب را از سهم اشتغال سال‌جاری کشور 4 هزار و 408  نفر اعلام کرد و افزود: به منظور تحقق شعار دولت، مسئولان دولت قانون حمایت از مشاغل خانگی را تصویب کردند که با اجرای این طرح فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال در کشور خواهد بود.
وی افزود: در این خصوص باید تبلیغات و اطلاع‌رسانی کافی توسط تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان صورت پذیرد که کمک مناسبی به درآمدخانواده‌ها خواهد بود.
رئیس کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری بناب در عین حال دستگاه‌های اجرایی شهرستان را موظف کرد تا برای اطلاع‌رسانی بیشتر؛ نمایشگاهی از دستاوردهای انجام شده را تشکیل دهند.
برقی در ادامه با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در خصوص عدم ثبت به موقع لیست اشتغال‌های خود در سامانه رصد اظهار داشت: کل سهم شهرستان بناب برای ایجاد اشتغال 4 هزار و 408 نفر است که تاکنون 665 نفر آن توسط دستگاه‌های اجرایی در این سامانه ثبت شده است.
وی تصریح کرد: بانک‌های شهرستان رغبتی برای دریافت مطالبات و تسهیلات پرداختی اشتغالزایی از مشتریان را ندارند.
برقی از بانک‌های عامل خواست که پیگیر دریافت مطالبات خود باشند.

216 نوع فعالیت شغلی در مشاغل خانگی
رئیس اداره کار و امور اجتماعی و دبیر کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری بناب با بیان اینکه در مشاغل خانگی 216 نوع فعالیت شغلی در نظر گرفته شده است؛ خواستار اطلاع‌رسانی دقیق موضوع از سوی مسئولان مربوطه شد.
صمد اخلاصی اضافه کرد: در شش ماهه اول سال‌جاری، از سوی مؤسسات کاریابی 240 نفر جذب کار شدند.
وی افزود: همچنین در طی همین مدت 498 نفر نیروی جدید در مجتمع فولاد شاهین بناب جذب شدند که 48 درصد آن را افراد بومی و 52 درصد افراد جذب شده را نیروهای غیربومی تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول