اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی دبیرکل اتحادیه‌ انجمن اسلامی دانش‌آموزان:

طرح خادمان معنوی حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور عالی دبیرکل اتحادیه‌ انجمن اسلامی دانش‌آموزان گفت: طرح خادمان معنوی حضرت معصومه(س) ویژه افرادی است که به زیارت حرم حضرت معصومه(س) دسترسی ندارند، اجرا می‌شود.

طرح خادمان معنوی حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید حسن سیدابراهیم امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی جشن‌های رضوی و بزرگداشت دهه کرامت با حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان توسط نماینده مقام معظم رهبری اداره می‌شود و در 12 هزار دبیرستان انجمن‌های اسلامی تشکیل شده است.
وی با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت ادامه داد: نواختن زنگ دهه کرامت، انجام آذین‌بندی و فضاسازی در مدارس و برگزاری مراسم صبح‌گاه در طول دهه کرامت از جمله این برنامه‌ها است.
مشاور عالی دبیرکل اتحادیه‌ انجمن اسلامی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: در طول این ایام مراسم‌هایی به منظور تکریم و تبیین سیره امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و احمد بن موسی(ع) اختصاص پیدا کرده است.
سیدابراهیم گفت: جشن‌ها و همایش متنوع با عنوان ریحانه و معصومه آسمانی در این ایام برگزار می‌شود و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قم بعد از مراسم جشن، راهپیمایی و گلباران حرم حضرت معصومه(س) را نیز دنبال خواهند کرد.
وی با اشاره به اجرای طرح خادمان معنوی حضرت معصومه(س) تصریح کرد: این طرح ویژه افرادی است که به زیارت حرم حضرت معصومه(س) دسترسی ندارند.
مشاور عالی دبیرکل اتحادیه‌ انجمن اسلامی دانش‌آموزان یادآور شد: تکریم والدین، همسایگان و دوستان از جمله مباحثی است که در طول ایام کرامت در قالب برنامه‌های معنوی و آموزشی ارائه می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول