اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اندیشمندان خارجی و داخلی صورت گرفت؛

برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری در مرودشت

خبرگزاری فارس: با حضور اندیشمندان خارجی و داخلی همایش بین‌المللی مدیریت گردشگری و توسعه پایدار در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت برگزار شد.

برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری در مرودشت
به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، با حضور اندیشمندان خارجی و داخلی نخستین همایش بین‌المللی مدیریت گردشگری و توسعه پایدار در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت بعد از ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
محمدرضا رضایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت در این مراسم اظهار داشت: با توجه به توانمندی بسیار کشورمان در عرصه توریسم و گردشگری و دارا بودن شرایط اقلیمی مناسب و قومی متنوع به یقین با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب در سال‌های آینده می‌توانیم از صنعت توریسم درآمدهای کلانی کسب کنیم.
حسن احدی معاون آموزشی دانشگاه آزاد نیز در مراسم افتتاحیه نخستین همایش بین‌المللی «مدیریت گردشگری و توسعه پایدار» مرودشت اظهار داشت: امروزه توریسم و گردشگری یکی از ضروری‌ترین مباحث مهم در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ممالک دنیا است و توجه به این مقوله می‌تواند گامی مهم در توسعه به شمار آید.
وی افزود: کنفرانس بین‌المللی مدیریت گردشگری و توسعه پایدار یکی از رویدادهای مهم علمی و فرهنگی و اجتماعی است که می‌تواند زمینه بسیار مناسبی برای بسترسازی فعالیت‌های گردشگری در کشور ایجاد کند.
احدی اضافه کرد: خوشحالیم که این کنفرانس در هفته گردشگری و روز جهانی جهانگردی برگزار می‌شود و با شعار گردشگری، ارتباط دهنده فرهنگ‌ها، حرکتی مهم در زمینه‌سازی سیاست‌های گردشگری در کشورمان است.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توسعه علمی خود آماده است که رشته‌های مرتبط با گردشگری و جهانگردی مانند جهانگردی، صنعت توریسم، برنامه‌ریزی گردشگری و مدیریت هتل‌داری را دایر و موجب تربیت متخصص و افراد کار آزموده را فراهم کند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول