اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

توضیحات ارتوپد بیمارستان آتیه درباره مصاحبه علیرضا محمد

خبرگزاری فارس: پزشک ارتوپد بیمارستان آتیه گفت: بازیکن پرسپولیس داد و بیداد کرد و گفت علیه بیمارستان مصاحبه می کند.

توضیحات ارتوپد بیمارستان آتیه درباره مصاحبه علیرضا محمد
مسعود احمدزاده در تماس تلفنی با خبرگزاری فارس در خصوص اظهارات علیرضا محمد مبنی بر اینکه در بیمارستان آتیه 50 دقیقه معطل شده است، گفت: علیرضا محمد در حالی با خبرگزاری فارس مصاحبه ای انجام داده و از معطلی 50 دقیقه ای خود صحبت کرده که صحبت هایش واقعیت ندارد. ایشان به محض حضور در بیمارستان پذیرش شدند. 

پزشک ارتوپد بیمارستان آتیه ادامه داد: من آن شب شیفت بودم. به غیر از این فرد بیماران اورژانسی تر هم بودند که یکی از آنها فرد مسنی بود باید به وضعیت او رسیدگی می شد. در همان مدت زمانی که باید به این بیمار رسیدگی می کردیم برای محمد درخواست رادیولوژی شد. او 15 دقیقه برای گرفتن جواب معطل شد.

احمدزاده تاکید کرد: محمد به یکباره شروع و داد و فریاد کرد که دو ساعت است من را معطل کرده اید و فردا علیه بیمارستان مصاحبه می کنم و سقف بیمارستان را پایین می آورم. من هم به نگهبان گفتم اگر این آقا دوباره داد و بیداد کرد او را بیرون کند. وقتی هم کارش تمام شد خودش دو ساعت اضافه تر در بیمارستان ماند. ظاهرا به او گفته بودند که مقابل هتل شلوغ است و او خودش را معطل کرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول