اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان ‌رضوی مشهد خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه‌ بیمارستان رضوی با انجمن جراحان قلب

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان ‌رضوی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ بین بیمارستان رضوی با انجمن جراحان قلب اروپا و آسیا برای تشکیل مدرسه قلب منطقه توسط این مرکز خبر داد.

انعقاد تفاهم‌نامه‌ بیمارستان رضوی با انجمن جراحان قلب
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، سعید عبدالحسینی در حاشیه برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق در بیمارستان رضوی مشهد اظهار داشت: این امر به دلیل موفقیت‌های روزافزون این بیمارستان در زمینه قلب و عروق و همچنین وجود ظرفیت‌های بالقوه در این زمینه به وجود آمده است.
وی با بیان اینکه بیمارستان رضوی طی چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری در زمینه‌های مختلف پزشکی داشته است، افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های بسیار وسیع‌تری را در رابطه با انجام جراحی زنده در چهارمین کنگره قلب و عروق رضوی در این بیمارستان تدارک دیده شد.
رئیس بیمارستان رضوی با اشاره به برگزاری همزمان هشتمین اجلاس انجمن جراحان اروپا و آسیا در بیمارستان رضوی، تصریح کرد: در طول سه روز برگزاری این کنگره بیش از 10 عمل زنده جراحی قلب و عروق در بیمارستان رضوی انجام شد.
عبدالحسینی عنوان کرد: همچنین در طول این مدت فشرده بیش از 110 سخنرانی در رابطه با بخش‌های مختلف بیماری‌های قلبی به ویژه در رابطه با دریچه‌های میترال و آئورت در این بیمارستان صورت گرفت.
وی با بیان اینکه بیمارستان رضوی با داشتن بیش از 50 متخصص قلب یکی از مهم‌ترین مراکز درمانی قلب در سطح منطقه و حتی دنیا است، ادامه داد: مقالات بیمارستان‌رضوی در زمینه‌های مختلف پزشکی به ویژه بیماری‌های قلبی در سطح دنیا از شهرت خاصی برخوردار است.
رئیس بیمارستان‌رضوی اعلام کرد: در همین راستا دو کنگره بزرگ مغز و اعصاب در آذر و اسفندماه سال جاری در این بیمارستان برگزار می‌شود.
وی گردشگری سلامت را یک اقدام مهم برای افزایش سطح تبادلات علمی دانست و گفت: بیمارستان ‌رضوی نیز پایلوت گردشگری سلامت در کشور معرفی شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول