اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش قیروکارزین:

مطالبات رهبری با جدیت دنبال شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش قیروکارزین گفت: اجرای مطالبات رهبری از آموزش و پرورش موجب پیشرفت کشور است و باید با جدیت دنبال شود.

مطالبات رهبری با جدیت دنبال شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، ابوالحسن دهقان بعد از ظهر امروز در همایش تعلیم و تربیت در پرتو دفاع مقدس که با حضور مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در استان فارس، مدیران، معلمان، بسیجیان و مسئولان شهرستان قیروکارزین همراه بود اظهار داشت: تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس تصویر زیبایی از مهر و ایثار را در ذهن ما تداعی می‌کند.
وی افزود: دفاع مقدس حادثه‌ای بزرگ بود و شهیدان ما با رشادت و دلاوری‌های خود دنیا را در تأثیر قرار دادند.
دهقان اضافه کرد: امروز ما به سربازانی نیاز داریم که با مطالعه، تحقیق، در صحنه بودن و به روز بودن تحولی بزرگ را در راستای پیشرفت کشور موجب شوند.
رئیس آموزش و پرورش قیروکارزین با اشاره به مطالبات رهبری از آموزش و پرورش بیان داشت: مطالبات رهبری تحول در آموزش و پرورش است و باید اجرای آن با جدیت دنبال شود چراکه موجب پیشرفت کشور می‌شود.
وی ادامه داد: 14 سال دیگر فرصت داریم تا طبق برنامه با اجرای مطالبات مقام معظم رهبری رشد کشور را موجب شویم.
دهقان نگاه رهبری به مسائل کشور را بسیار عمیق و حکیمانه دانست و بیان داشت: امروز ولایت چراغ راه و قله را مشخص کرده و باید با احساس مسئولیت و تلاش در راه رسیدن به اهداف قدم برداریم.
وی ادامه داد: ایشان با مهندسی دقیق اجتماعی و در نظر گرفتن تمام ابعاد راه را به ما نشان داده‌اند.
این مقام مسئول مقام نخست در منظقه، الگو بودن در جهان اسلام و تعامل سازنده در نظام بین‌الملل را نیازمند تلاش تمام بخش‌ها در اجرای مأموریت‌ها تا رسیدن به  اهداف دانست و بیان داشت: آموزش و پرورش نقش ویژه‌ای در توسعه فکر و اندیشه به ویژه تبلیغ اندیشه‌های بلند اسلام و انقلاب دارد.
دهقان ادامه داد: امروز ما از ابزار و تکنولوژی برخورداریم و اندیشه‌های اسلامی نیز آنچنان محکم و استوار است که هر ذهن خداجوی و اندیشمندی آن را می‌پذیرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول