اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی انجام شد؛

افتتاح شهربازی در بزرگ‌ترین پارک تفریحی استان بوشهر

خبرگزاری فارس: شهربازی آبپخش در بزرگترین پارک تفریحی استان بوشهر مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت.

افتتاح شهربازی در بزرگ‌ترین پارک تفریحی استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، شهردار آبپخش بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح شهربازی شهرداری آبپخش اظهار داشت:‌ ایجاد امکانات رفاهی و امکانات تفریحی یکی از اولویت‌های شهرداری برای مرتفع ساختن نیازهای اساسی مردم است.
سید محمود موسوی افزود: شهربازی پارک خضراء آبپخش در مساحت هزار متر مربع با سرمایه‌گذاری 400 میلیونی بخش خصوصی و مشارکت شهرداری آبپخش ساخته شده است.
شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته شهروندان آبپخشی برای استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی مجبور بودند به شهرهای مجاور مراجعه کنند و راه‌اندازی شهر بازی در پارک خضراء آبپخش که بزرگترین پارک تفریحی استان است علاوه بر رفع نیازهای شهروندان می‌تواند زمینه‌ساز رشد و شکوفایی اقتصادی شهر آبپخش باشد.
موسوی ادامه داد: ایجاد امکانات تفریحی در شهر سبب کاهش هزینه‌ خانواده‌های آبپخشی و آسایش و آرامش ایشان می‌شود.
شهردار آبپخش تصریح کرد: احداث این‌ شهربازی، زمینه‌ساز تبدیل بزرگ‌ترین پارک تفریحی استان به یکی از مراکز تفریحی سرزنده در تمام ایام سال می‌شود و زمینه‌ساز جذب گردشگر از تمام نقاط استان‌ می‌شود و می‌تواند سبب ایجاد اشتغال‌ در پارک آبپخش نیز شود.
وی اضافه کرد: در روزهای ابتدایی فعالیت این شهربازی شاهد ایجاد بیش از 10 فرصت شغلی برای جوانان آبپخشی خواهیم بود.
این مسئول عنوان داشت: در سالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را به جهاد اقتصادی مزین فرموده‌اند تمام تلاش خود را در راستای تحقق این هدف والا و ارزشمند و افزایش رفاه و آسایش شهروندان آبپخشی به کار گرفته‌ایم.
موسوی به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری تقویت بنیه فرهنگی شهر است و همزمان با آغاز سال تحصیلی مزایا و امتیازات خاصی از جمله بلیط نیم بها را برای مدارس ابتدایی و راهنمایی در نظر گرفته‌ایم.
شهردار آبپخش تاکید کرد: همکاری با بخش خصوصی یکی از منابع درآمدزایی شهرداری است و سبب افزایش درآمد شهرداری و بهبود در اجرای فعالیت‌ها بویژه فعالیت‌های فرهنگی که در اولویت کار شهرداری قرار دارد می‌شود.
موسوی اظهار داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش و بخشدار و فرماندار تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت شهر به کار گرفته‌اند و الحمدالله تعامل خوبی بین مسئولان وجود دارد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول