اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
اولین اقدام سازمان استاندارد پس از احساس استقلال

شهربازی رودهن فردا پلمپ میشود

خبرگزاری فارس: در اولین اقدام جدی سازمان استاندارد پس از مصوبه شورای عالی اداری کشور مبنی بر استقلال از وزارت صنعت، فردا شهربازی شقایق رودهن پلمپ می شود.

شهربازی رودهن فردا پلمپ میشود
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به علت غیر استاندارد و خطر آفرین بودن وسایل و تجهیزات شهربازی شقایق رودهن، این شهر بازی فردا صبح با حضور مدیرکل استاندارد استان تهران و تعدادی از کارشناسان و مسئولان حقوقی این اداره کل پلمپ می‌شود.
در گذشته نیز تعدادی از شهربازیهای کشور به دلیل خطر آفرینی وسایل بازی توسط ادارات کل استاندارد پلمپ شده بودند، فردا نیز در نخستین اقدام جدی سازمان استاندارد پس از تصویب استقلال این سازمان از وزارت صنعت، شهربازی رودهن تعطیل خواهد شد.
به گزارش فارس، نظام الدین برزگری، رییس موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران روز گذشته در مراسم بزرگداشت مرحوم سادات، رییس اسبق موسسه استاندارد از مصوبه شورای عالی اداری در مورد قرار گرفتن سازمان استاندارد تحت پوشش نهاد ریاست جمهوری خبر داده و گفته بود: با مصوبه شورای عالی اداری، سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران از وزارت صنعت جدا و زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول