اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میناب؛

کودک 3ساله طعمه طمع پدر قاچاقچی شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از وقوع یک فقره ربایش کودک سه ساله، در میناب و رهایی آن توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

کودک 3ساله طعمه طمع پدر قاچاقچی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ اصغر قطب‌زاده شامگاه دوشنبه در نشست تشریح عملیات آزادسازی این گروگان، گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان میناب از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی از وقوع یک فقره آدم ربایی کودک 3 ساله در شهرستان مطلع و با هدف بررسی موضوع به محل موردنظر اعزام شدند که پس از حضور ماموران در محل خانمی به نام "م ـ ذ" 30 ساله اهل و ساکن میناب به ماموران مراجعه و اظهار کرد که شخصی آشنا بنا به دلایل نامعلومی فرزند سه‌ساله‌ام را ربوده و با یک دستگاه خودرو پژو 405 متواری شده است.
وی افزود: به علت حساسیت موضوع، مراتب در دستور ویژه کاری مأموران قرار گرفت که ماموران پس از انجام تحقیقات لازم پی بردند که آدم ربایی به انگیزه اختلاف حساب مالی بر سر مواد مخدر بوده است.
قطب زاده، ‌افزود: از پدر فرد ربوده شده برای انجام تحقیقات کامل و شناسایی و دستگیری گروگان‌گیر دعوت کردیم که وی به بهانه‌های مختلف تا کنون در یگان‌انتظامی حاضر نشده است.
این مقام انتظامی، خاطر نشان کرد: در پیگیری‌های به عمل آمده، پدر فرد به خانواده‌اش اعلام می‌کرده که برای رهایی فرزند خود به نیک‌شهر در سیستان و بلوچستان سفر کرده است.
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان به انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی اشاره کرد و افزود: با هماهنگی مقام قضایی پدر کودک ربوده شده که از قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر و تحت تعقیب مقام قضایی بود حین فرار، در منزل خود در میناب دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شده‌است.
وی، ادامه داد: پس از آن مأموران پلیس آگاهی با همکاری سربازان گمنام در اداره اطلاعات کودک ربوده شده را به صورت صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده‌اش بازگرداندند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول