اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست سال اتفاق افتاد؛

رشد 158 درصدی استقبال از سرمایه‌گذاری صنعتی در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع و معادن گلستان از رشد 158 درصدی استقبال سرمایه‎گذاری صنعتی در استان در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رشد 158 درصدی استقبال از سرمایه‌گذاری صنعتی در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع و معادن استان گلستان، ناصر فخرموحدی اظهار کرد: در سالی که مزین به جهاد اقتصادی است و در شش ماهه نخست آن، تعداد 227 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‎بینی سرمایه‎گذاری 11 هزار و  973 میلیارد ریال در استان صادر شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به صدور 167 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‎گذاری 4 هزار و 641 میلیارد ریال در مدت مشابه سال قبل، علاوه بر رشد 158 درصدی در این بخش، صدور جواز تاسیس نیز حدود 40 درصد رشد داشته و این نشان‎دهنده حرکت جهادگرانه بخش اقتصادی استان است.
فخرموحدی افزود: در شش ماهه نخست سال 1389 پیش‌بینی اشتغال جواز تاسیس‎های صنعتی صادر شده 3 هزار و 630 نفر بود که این عدد در همین مدت در سال جاری به 4 هزار و 991 نفر ارتقا یافته و از این حیث
نیز 37.5 درصد رشد داشته‎ایم.
رئیس سازمان صنایع و معادن گلستان همچنین گفت: چنین رشدی در صدور جواز تاسیس و پیش‎بینی سرمایه‎گذاری آنها، همزمان با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور، نشان‎دهنده استقبال خوب سرمایه‎گذاران در استان است و انشاالله ادامه این روند، آینده‎ای روشن را برای صنعت استان متصور می‎کند.
فخرموحدی ادامه داد: در همین مدت تعداد 52 فقره پروانه بهره‎برداری صنعتی با سرمایه‎گذاری 459 میلیارد ریال در استان صادر شده که زمینه اشتغال 465 نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول