اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پروش گناباد:

15 مدرسه شبانه‌روزی در گناباد راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پروش گناباد گفت: برای اینکه هیچ فردی از واجدان تعلیم و تربیت از تحصیل باز نماند 15 مدرسه شبانه‌روزی در گناباد راه‌اندازی شده است.

15 مدرسه شبانه‌روزی در گناباد راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، احمد خاکستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان گناباد از معدود شهرستان‌هایی است که از تمام مدارس خاص از جمله تیزهوشان، نمونه دولتی، شاهد و شبانه‌روزی‌های مختلف برخوردار است.
وی گفت: در سال تحصیلی جدید یک‌هزار و 680 دانش آموز کلاس اولی به مدارس این شهرستان وارد شدند و یک‌هزار و 800 معلم نیز با آموزش و پرورش شهرستان گناباد همکاری می‌کنند.
خاکستانی با اشاره به سفر وزیر آموزش و پرورش به گناباد تصریح کرد: بعد از 19 سال نخستین سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان گناباد انجام شد و موافقت با راه‌اندازی مرکز بزرگ آموزش ضمن خدمت فرهنگیان، کمک به راه‌اندازی تاسیسات گرمایشی و سرمایشی تعدادی از آموزشگاه‌ها، ساخت مجتمع بزرگ آموزشی شهید بهشتی و هنرستان شبانه‌روزی به عمل آمد که کمک بزرگی به آموزش و پرورش شهرستان بود.
وی خاطر نشان کرد: سال تحصیلی گذشته برای آموزش و پرورش گناباد سالی پر از موفقیت بود به طوری‌که فقط در جذب خیرین بیش از20 میلیارد ریال برای فضا سازی و مقاوم‌سازی مدارس از سوی خیرین پرداخت و تعهد به پرداخت شد.
مدیر آموزش و پرورش گناباد با بیان به اینکه تمام افراد در دورترین نقاط شهرستان زیر پوشش مدارس شبانه‌روزی قرار گرفته‌اند افزود: برای اینکه هیچ فردی از واجدان تعلیم و تربیت از تحصیل بازنماند 15 مدرسه شبانه روزی در گناباد راه‌اندازی شده است.
خاکستانی افزود: 17هزار دانش آموز شهرستان گناباد همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی خود را آغاز کردند و این در حالی است که 192 مدرسه گناباد با 966 کلاس درس به بهترین وجه تجهیز و آماده‌سازی شده تا دانش‌آموزان بتوانند در فضایی آرام تحصیل کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول