اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سعدآباد خواستار شد:

تلاش برای معنوی کردن فضای مدارس

خبرگزاری فارس: امام جمعه سعدآباد گفت: نسبت به معنوی کردن فضای مدارس اهتمام ورزیم.

تلاش برای معنوی کردن فضای مدارس
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام کشاورز بارگاهی در بازدید از مدارس سعدآباد اظهار داشت: تقویت و تجهیز مدارس و کیفیت بخشیدن به امر تحصیل باید در دستور کار معلمان و مدیران و متولیان امر قرار گیرد تا شاهد رشد و پیشرفت منطقه باشیم.
وی افزود: دولت در سال‌های اخیر با تحول بنیادین در آموزش و پرورش، گام‌های اساسی را برای بهبود سطح کیفی آموزش و پرورش برداشته و شاهد رضایت خاطر مردم از وضعیت مدارس هستیم.
امام جمعه سعدآباد در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس و با بیان خاطرات دوران دفاع مقدس، جوانان را به ادامه دادن راه شهدا توصیه و خاطرنشان کرد: امروز دشمن از راه‌های مختلف قصد گمراه کردن جوانان ما را دارد که همه ما بویژه دانش‌آموزان و جوانان باید بیدار بوده و با پایبند بودن به اسلام و آرمان شهدا و کسب موفقیت‌های علمی، آموزشی و .... دشمن را مأیوس کنیم.
بارگاهی با ارزشمند شمردن 8 سال دفاع مقدس و رشادت جوانان ایران زمین در پاسداری از خاک میهن، برپایی نماز و اهمیت دادن به آن را امری مهم دانست و از دانش‌آموزان خواست برای موفقیت در امر آموزش و پرورش، نماز را مهم شمارند.
وی افزود: باید نسبت به معنوی کردن فضای مدارس اهتمام ورزیم و معلمان و مربیان پرورشی و تربیتی نقش حساس و تعیین‌کننده‌ای در این راستا بر عهده دارند.
امام جمعه سعدآباد یادآور شد: باید امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان فراهم شود و دانش‌آموزان نخبه و پژوهشگر باید شناسایی و حمایت شوند.
سرپرست اداره آموزش و پرورش سعدآباد نیز اظهار داشت: سعدآباد دارای پیشینه درخشانی در علم و ادب و فرهنگ است و تقویت مدارس و افزایش امکانات مدارس می‌تواند موجبات رشد بیشتر سعدآباد را فراهم کند.
ناصر امیری‌زاده گفت: همکاری هرچه بیشتر اولیا دانش‌آموزان با مربیان به منظور پر ثمرتر شدن سال تحصیلی نیز امری مهم است و تداوم مشارکت اولیا و مربیان در جلسات آموزشی و پرورشی مورد تاکید ما قرار دارد.
در این مراسم با اهدا جوایزی به پیشکسوتان آموزش و پرورش، از تلاش چند ساله این بزرگواران تقدیر و تشکر به عمل آمد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول