اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور؛

زنگ عاطفه‌ها در مدارس زنجان نواخته می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور زنگ عاطفه‌ها در مدارس استان زنجان نواخته می‌شود.

زنگ عاطفه‌ها در مدارس زنجان نواخته می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، زنگ عاطفه‌ها روز چهارشنبه ششم مهر ماه در مدارس استان زنجان نواخته می‌شود.
زنگ عاطفه‌ها امسال با شعار کرامت علوی، جهاد اقتصادی و مهرورزی در سراسر کشور زده می‌شود.
همچنین مراسم جشن عاطفه‌ها امسال در روز هفتم مهر ماه در استان زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
مراسم معنوی جشن عاطفه‌ها هر سال به مناسبت بازگشایی مدارس و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در سراسر کشور و به تبع آن در استان زنجان برگزار می‌شود.
بنا به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تاکنون 16 جشن عاطفه‌ها در کشور برگزار شده و هر سال نیز با استقبال خوبی از سوی مردم زنجان مواجه شده است.
امسال 600 پایگاه در استان زنجان به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان زنجان برپا می‌شود، که از این تعداد431 پایگاه در مدارس استان زنجان و 106 پایگاه ثابت است.
لازم به ذکر است، امسال در جشن عاطفه‌ها 45 پایگاه از طرف توسط بسیج مستضعفان و همچنین 13 پایگاه نیز در ادارات و بانک‌های استان زنجان برپا می‌شود.
همچنین بنا به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان امسال برای نخستین بار در ورودی بازار زنجان نیز صندوق‌هایی به منظور جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان نیازمند تعبیه می‌شود.
بر اساس اعلام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان امسال در میعادگاه‌های نماز جمعه نیز صندوق‌هایی به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی تعبیه می‌شود تا مردم استان زنجان دسترسی آسان به صندوق‌ها برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند داشته باشند.
بنا به اعلام مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان هر سال برگزاری جشن عاطفه‌ها با استقبال خوبی از سوی مردم استان زنجان مواجه شده و در همین راستا در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال از طرف مردم استان زنجان به دانش‌آموزان نیازمند کمک شده است.
لازم به ذکر است شماره حساب 0104994000002 در نزد بانک ملی استان زنجان نیز به منظور جمع‌آوری کمک های مردمی فعال بوده و خیران و نیکوکاران در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این شماره حساب واریز کنند.
امسال در جشن عاطفه‌ها ارگان های مختلفی از قبیل فدراسیون ورزش‌های همگانی، سازمان دانش آموزی، بسیج مستضعفان و صداو سیما با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همکاری می‌کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول