اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود اعلام آمادگی همدان؛

جشنواره فیلم کودک و نوجوان به اصفهان رفت

خبرگزاری فارس: جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، با وجود اعلام آمادگی همدان برای برگزاری، پس از چهار سال از همدان رفت.

جشنواره فیلم کودک و نوجوان به اصفهان رفت
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با وجود استقبال مردم همدان از جشنواره فیلم کودک و نوجوان و حضور گسترده در همه بخش‌ها و برنامه‌های جنبی جشنواره، اما سرانجام مسئولان امر تصمیم بر انتقال نشانی جشنواره فیلم گرفتند.
در چند ماه اخیر جلسات متعددی با حضور استاندار، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد همدان و برخی مسئولان فرهنگی در بنیاد فارابی صورت گرفت به طوری که تصمیم و تفاهم‌نامه بر مبنای ماندن جشنواره در همدان بود اما ناگهان جشنواره بدون اطلاع قبلی به شهر دیگری انتقال یافت.
در همین راستا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس ضمن اینکه از انتقال یکباره این جشنواره از همدان به اصفهان اطلاع نداشت، اظهار داشت:‌ ما تاکنون از انتقال جشنواره فیلم کودک و نوجوان از همدان بی‌خبر بودیم که شما این خبر را به ما دادید!
محمدحسین ترکمن با اشاره به رفتن جشنواره فیلم از همدان بیان داشت: هیچ دلیلی برای رفتن جشنواره در همدان وجود نداشت، چرا که همدان آمادگی خود را برای برگزاری جشنواره اعلام کرده بود.
وی تصریح کرد: ما در چند مرحله و برگزاری جلساتی با حضور استاندار در بنیاد فارابی، آمادگی خود را برای برگزاری جشنواره در همدان اعلام کرده بودیم به همین علت دلیلی برای انتقال یک باره آن وجود نداشت.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: تفاهمنامه نهایی برای حضور جشنواره در همدان صورت گرفته بود، اما در نهایت به نظر می‌رسد، تشخیص دبیرخانه جشنواره موجب انتقال جشنواره از همدان به اصفهان شد.
این جشنواره در حالی به استان اصفهان انتقال یافت که استاندار همدان در مراسم روز خبرنگار از قطعی شدن برگزاری جشنواره در همدان خبر داده بود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول