اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن خدمات مهندسی استان اصفهان:

حمایتی از انجمن خدمات مهندسی در اصفهان نمی‌شود‌

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن خدمات مهندسی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه انجمن خدمات مهندسی مجوز فعالیت خود را از وزارتخانه صنایع و معادن دریافت کرده اما از حمایت‌های مالی این نهاد ‌بی‌نصیب مانده است.

حمایتی از انجمن خدمات مهندسی در اصفهان نمی‌شود‌
محمد ابکاء امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: انجمن خدمات مهندسی اصفهان در زمینه اجرای قانون برنامه دوم توسعه کشور در سال 79 تاسیس شده که مطابق اساسنامه اهداف انجمن در 25 محور تنظیم شده و عمده اهداف آن هم‌افزایی و بالا بردن سطح ارتقای کیفی و توانمندی اعضا است.
وی با اشاره به وضعیت سازمان‌های مردم نهاد ادامه داد: بیشتر سازمان‌های مردم نهاد در کشور با نظارت استانداری‌ها مجوز دریافت کرده و فعالیت می‌کند.
رئیس انجمن خدمات مهندسی استان اصفهان تاکید کرد: این سازمان‌ها از حمایت‌های مالی نیز برخوردار هستند.
وی با اشاره به دریافت مجوز این انجمن از وزارتخانه صنایع و معادن افزود: با توجه به اینکه انجمن خدمات مهندسی مجوز فعالیت خود را از وزارتخانه صنایع و معادن دریافت کرده اما از حمایت‌های مالی نیز بی‌نصیب مانده است.
ابکاء با اشاره به اینکه اعضای انجمن متشکل از شرکت‌های فنی مهندسی بوده اظهار کرد: اعضای این انجمن که دارای بیش از 160 عضو بوده متشکل از شرکت‌های فنی مهندسی است که با بهره‌گیری از افکار جمعی توانسته تعامل مناسبی با بخش دولتی و خصوصی برقرار کند.
وی از فعالیت‌های سال گذشته انجمن خدمات مهندسی یاد کرد و افزود: ارائه نظر در مورد مجوز‌های فنی مهندسی به وزارت صنایع در مورد قانون رفع موانع تولید به سازمان بیمه تأمین اجتماعی و جلسه با رئیس کل بیمه تأمین اجتماعی کشور در این خصوص از برنامه‌های انجمن خدمات مهندسی در سال گذشته است.
رئیس انجمن خدمات مهندسی استان اصفهان‌ عنوان کرد: از دیگر اقدامات موثر این انجمن در سال گذشته ارائه نظرات در مورد قانون توان ساخت داخل به وزارت صنایع و معادن، ایجاد تغییرات در اساسنامه انجمن به منظور ارائه خدمات بهتر به اعضا، برگزاری جلسات متعدد با مسئولان سازمان صنایع و معادن با هدف رفع مشکل اعضا و تدوین برنامه‌‌ای در زمینه ادامه فعالیت‌های انجمن با توجه به نظرات اعضا است.
وی تاکید کرد: انجمن خدمات مهندسی همکاری مناسبی با بخش خصوصی دارد و در این زمینه، انجمن با سازمان‌های دولتی از قبیل شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان صنایع و معادن و شورای شهر اصفهان ارتباط خوبی داشته است.
ابکاء با اشاره به اقدامات انجام شده توسط انجمن خدمات مهندسی برای اعضا‌ گفت: همکاری در ایجاد صندوق پژوهش و فناوری استان برای ارتقای بخش پژوهشی شرکت‌های عضو و همکاری در ایجاد صندوق پژوهش و فناوری استان به منظور استفاده اعضا از منابع مالی صندوق از اقدامات انجام شده انجمن است.
وی ادامه داد: از اقدامات صورت گرفته توسط انجمن برای تسهیل امور اعضا همکاری با شهرک علمی تحقیقاتی در زمینه راه‌اندازی فاز جدید پارک فناوری برای استفاده اعضا از مزایای استقرار در شهرک علمی و تحقیقاتی است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول