اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 450 میلیارد ریال اعتبار محقق می شود؛

احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی در جم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جم، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی از احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی جم با 450 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عسکر جلالیان در بازدید مسئولان از دانشکده فنی مهندسی جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی برای رشد و شکوفایی علمی است و پیشینه درخشان جم بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی افزود: جم دارای پیشینه ادبی و فرهنگی و علمی بسیار قوی است و باید با تقویت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در این شهرستان، موجبات رشد و رونق جوانان و نخبگان شهرستان را فراهم کنیم.
نماینده مردم جم، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی از احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی جم با 450 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث ساختمان این دانشگاه از مصوبات سفر استانی هیئت دولت به استان بوشهر است که با اهداء زمین از طرف یکی از خیرین منطقه و با تعیین اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت و با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، احداث این مکان در دستور ساخت قرار گرفته است.
 جلالیان بیان داشت: توسعه علمی شهرستان جم در دو سال گذشته با پیگیری مسئولان و نمایندگان و با همکاری دولت و وزارت نفت و منطقه ویژه پارس جنوبی به شکل مطلوبی در حال انجام است.
فرماندار جم نیز در این بازدید اذعان داشت: این دانشکده در راستای رسیدن به چشم‌انداز ترسیم شده، نیازمند برنامه‌ریزی جدی و کارشناسی است.
خلیل عبدالهی گفت: بدون تردید دانشکده فنی مهندسی از مصوبات ارزشمند سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به استان است و این دانشکده از زمان راه‌اندازی تاکنون پیشرفت‌های خوبی داشته و در راستای توسعه همه جانبه آن تلاش خواهیم کرد.
وی با اشاره به وضعیت فضای رفاهی این دانشکده نیز بیان داشت: باید قبول کنیم که آغاز هر کاری مشکلات و رنج‌های خاص خود را دارد، اما با گذر زمان  این تلخی‌ها تبدیل به شیرینی می‌شود و در این راستا ما خدمتگزاران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
فرماندار جم اضافه کرد: در راستای توسعه همه جانبه این شهرستان از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود به بهترین نحوه استفاده می‌کنیم و نخبگان و صاحب‌نظران باید ما را کمک کنند.
سرپرست دانشکده فنی مهندسی جم نیز گزارش کاملی از وضعیت فضاهای آموزشی، کمک آموزشی، رفاهی و اداری ارائه کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول