اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میانه:

دانشکده فنی مهندسی میانه دانشگاه میشود

خبرگزاری فارس: فرماندار میانه گفت: باید موجبات استقلال دانشکده فنی مهندسی میانه را با یاری نهادها و ارگان‌ها فراهم آورد تا این دانشکده تبدیل به دانشگاه شود.

دانشکده فنی مهندسی میانه دانشگاه میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری آذربایجان شرقی، تقی خلفاپور در نشست آغاز به کار دانشکده فنی مهندسی میانه وابسته به دانشگاه سراسری تبریز با آرزوی توفیق برای نخستین رئیس انتخابی این مجموعه علمی از مسئولان سایر ادارات و نهادهای شهرستان خواست تا یاریگر مجموعه‌های جدیدالاحداث به خصوص مراکز علمی باشند.
وی تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی صحیح در حرکت اولیه موجبات رضایت دانشجویان، هیئت علمی، کادر دانشکده میانه و دانشگاه تبریز و رضایت خدا را فراهم کرد تا شان و منزلت علمی شهرستان حفظ شود.
فرماندار میانه در ادامه افزود: از رئیس دانشکده انتظار می‌رود تا با جدیت در اداره امور این مرکز علمی و مدیریت صحیح مجموعه، دانشجویان و کادر آموزشی به فعال‌تر کردن این دانشکده و تبدیل شدن آن به دانشگاه کمک کرده و موجبات استقلال این دانشکده را البته با یاری سایر نهادها و ارگان‌ها فراهم آورند.
وی با بیان برجستگی فعالیت‌های علمی دانشگاه‌های میانه در سطح استان اظهار امیدواری کرد، دانشکده فنی مهندسی میانه نیز بتواند در کنار دیگر دانشگاه‌های شهرستان به برجستگی علمی دست یابد.
خلفاپور در ادامه با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام و هشت سال دفاع مقدس گفت: به برکت خون پاک این شهداست که ارزش‌های اسلامی می‌رود تا نقش جهانی یافته و اسلام ناب محمدی بر سطح تمام عالم گسترده شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول