اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار استان اردبیل:

عالی‌ترین مضمون وصیتنامه شهدا ولایت‌پذیری است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت:‌ عالی‌ترین مضمون و پیام وصیتنامه شهدا ولایت‌پذیری امت اسلامی در مسیر سعادت حقیقی است.‌

عالی‌ترین مضمون وصیتنامه شهدا ولایت‌پذیری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذکی‌الله خوشبخت پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای روستای گلستان نیر اظهار داشت: ‌امروز وظیفه ماست تا وصیت و کلام شهدا را مورد توجه و الگوی راه و آرمان خود قرار دهیم تا مبادا در پیمودن مسیر عالی انقلاب دچار خطا و انحراف شویم.
وی شهدا را ارزشمند‌ترین سرمایه‌ها در دفاع از آرمان‌خواهی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت:‌ جاودانه‌ترین وصیت شهدا بری همه ملت تابع ولی فقیه بودن و عمل به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام است که هرگز رنگ کهنگی و فرسایش به خود نمی‌گیرد.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل 30 سال استقامت و پایداری در برابر دشمنان را به برکت خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد:‌ شهدای ما شیفتگان ولایت و حقانیت اسلام بودند و اگر مقاومت و ایثار آنها در هشت سال دفاع مقدس نبود دشمن و نظام سلطه به راحتی می‌توانست آمال و آرزوهای خود را در این کشور پیاده کند.
خوشبخت ادامه داد: ‌اگر ملت ما امروز در برابر استکبار با تمام توان و قدرت بی‌نظیر خود ایستاده به دلیل تکیه بر همین اصول و مفاهیمی است که روزی شهدای ما به خاطر آن جان دادند.
وی تلاش نظام استکباری را در به انحراف کشیدن آرمان‌خواهی ملت ایران یادآور شد و بیان داشت:‌ ملت ایران امروز در شایسته‌ترین جایگاه و موقعیت خود و با تکیه بر گفتمان اصیل انقلاب هرگز در برابر فزون‌خواهی دشمنان کوتاه نیامده و قصور نخواهد داشت.
این مسئول آرمان‌خواهی را ذات مردم ایران و نشانه شرافت و دینداری امت اسلامی برشمرد و افزود: امروز تمام توفیقات کسب شده در سه دهه گذشته مورد الگو و الهام کشورهای آزدای‌خواهی است که با آزادی کامل دشمنی خود را با استکبار اعلام می‌کنند و از آنها بیزاری می‌جویند.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: ‌امروز اهداف شهدا در جای جای کشورهای آزادیخواه نمایان شده و در تمام  کشورهای منطقه شهدای ما و نهضت خونین حسینی به عنوان برترین و جاودانه‌ترین مسیر و هدف‌گذاری نهایی تعیین شده است.
خوشبخت ذلت دشمن را در سایه برکت خون شهدا یادآور شد و خاطرنشان کرد: ‌امروز استکبار جهانی که تا دیروز ادعای تحریم و تهدید اقتصادی ایران را داشت به فلاکت بار‌ترین وضعیت اقتصادی گرفتار شده است در حالی که ملت ایران در بهترین شرایط و در سال جهاد اقتصادی در سنگر تولید، کار و اقتصاد سالم به حیات مبارک خود ادامه می‌دهند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این یادواره یکی از پدران شهدا با قرائت شعری از مسئولان خواست در حل مشکل آب شرب این روستا بیشتر همت کنند تا خدمتگزاری آنها ثمره و نتیجه‌ای شیرین‌تر داشته باشد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول