اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فارسان:

تداوم انقلاب با عمل به وصیتنامه شهدا محقق میشود

خبرگزاری فارس: امام جمعه فارسان گفت: تداوم حرکت انقلاب و نشر ارزش‌های انسانی و صفات کمالیه در جامعه از طریق نشر زندگینامه و عمل به وصیتنامه شهیدان محقق می‌شود.

تداوم انقلاب با عمل به وصیتنامه شهدا محقق میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از فارسان، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر چهارشنبه شب در دیدار با پاسداران این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: استقرار ارزش‌های انسانی و صفات کمالیه در جامعه از طریق نشر زندگینامه و عمل به وصیتنامه شهیدان محقق می‌شود.
وی محتوای وصیت نامه شهدا را نکات عرفانی، اخلاقی و معنوی دانست و گفت: رزمندگان، ایثارگران و جانبازان، ارزش‌های اسلامی و شرافت انسانی را برای مردم جامعه ما به ارمغان آوردند.
پوراکبر ادامه داد: ارتقا معنویت در جامعه با مدد الهی و همکاری مردم تحقق پیدا می‌کند.
امام جمعه فارسان رشادت‌های شهدای عظیم‌الشأن و ایثارگران جنگ تحمیلی در طول هشت سال دفاع مقدس را از عوامل پیروزی در جنگ برشمرد و گفت: حیات و ممات همه انسان‌ها در گرو خدمت‌رسانی به مردم و منشأ اثرگذار بودن برای مردم است.
وی با تأکید بر اینکه اوج ایثار و فداکاری در راه خدمت به مردم است، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون مسیر بسیار طولانی و درخشانی را در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری کردیم و در طول این دوران تجربیات زیادی کسب کرده و موفقیت ما در این راه به خاطر تقدیم بهترین انسان‌ها به این نظام بوده است.
پوراکبر با بیان اینکه بسیاری از کشورهای دنیا به موقعیت فعلی کشور ما غبطه خورده و حسادت می‌ورزند، افزود: با نگاهی به عرصه‌های بین‌الملی، ایران اسلامی به برکت مجاهدت‌ها و رشادت‌های خود چون نگینی در دنیا می‌درخشد و صدای اسلام و قرآن از این سرزمین به گوش تمام ملت‌های جهان می‌رسد.
امام جمعه فارسان تاکید کرد: بسیاری از کشورهای دنیا به خاطر ترس از استکبار جرأت ندارند به پیشرفت‌های ایران اعتراف کنند ولی در عین حال در برخی محافل و جلسات خود به این نکته اذعان دارند که ایران روی پای خود ایستاده و از هیچ کشوری در برابر تهدیدها هراسی ندارد.
وی با اشاره به برکات و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس گفت: نخستین دستاورد مهم جنگ تحمیلی ایجاد روحیه خودباوری در میان مردم و مسئولان ایران بود ما در دوران دفاع مقدس به خوبی درک کردیم که پشتوانه‌ای به غیر از خداوند و ولایت برای انسان وجود ندارد و با اتکا به این دو عامل توانایی دستیابی به هر موفقیتی را داریم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول