اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشتم مهر ماه جاری؛

مسابقات لیگ بوکس استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان مرکزی از برگزاری سومین مرحله مسابقات لیگ بوکس استان در هشتم مهر ماه خبر داد.

مسابقات لیگ بوکس استان مرکزی برگزار می‌شود
علیرضا عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مرحله از مسابقات به منظور انتخاب تیم بزرگسالان استان جهت شرکت در مسابقات کشوری برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور قهرمانان بوکس شهرستان‌های خمین،‌ شازند، فراهان، کمیجان، زرندیه، ساوه و اراک برگزار می‌شود.
رئیس هیئت بوکس استان مرکزی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در سالن بوکس مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک اظهار داشت: با توجه به ارائه آموزش‌های کلاسیک به بوکسورها انتظار می‌رود سطح مسابقات امسال در مقایسه با سال‌های گذشته از کیفیت مطلوب‌تری برخوردار باشد.
عباسی تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم با برگزاری مسابقات لیگ، رشته بوکس را در تمام شهرستان‌های استان نهادینه کنیم که خوشبختانه تاکنون در این مهم موفق بودیم.
وی در ادامه از اجرای طرح سطح‌بندی آموزش بوکس در سال جاری خبر داد و بیان داشت: طرح سطح‌بندی آموزش بوکس هم اکنون در حال اجراست که طی آن میزان کیفیت کار مربیان مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد و مربیان به یک وحدت رویه در امر آموزش دست پیدا می‌کنند.
عباسی گفت: در حال حاضر هیئت بوکس به استثنای شهرستان‌های دلیجان، تفرش، آشتیان و خنداب در تمام شهرستان‌‌های استان راه‌اندازی شده است و ورزشکاران با قدرت در مسابقات شرکت می‌کنند.
 انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول