اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان:

برنامه‌ریزی پایه‌ای برای بوکس داریم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس استان اصفهان گفت: برای ایجاد تحول در رشته بوکس استان اصفهان، آموزش ورزشکاران را به صورت پایه‌ای آغاز کرده‌ایم.

برنامه‌ریزی پایه‌ای برای بوکس داریم
مهدی شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برای همپایی با سند راهبردی اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان مبنی بر قرار گرفتن این استان در جایگاه پایتختی ورزشی ایران در سال 1394، آموزش رشته بوکس به صورت پایه‌ای در دستور کار هیئت بوکس استان اصفهان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه تعداد ورزشکاران قدیمی بوکس و قهرمانان این رشته ورزشی در هیئت بوکس استان اصفهان کاهش یافته است، تصریح کرد: تنها جایگزینی هیئت بوکس برای این موضوع بوکسورهای آموزش دیده‌ای است که فنون بوکس را به صورت ریشه‌ای دریافت کرده و آموخته باشند.
دبیر هیئت بوکس استان اصفهان در مورد اوضاع فعلی هیئت بوکس استان اصفهان در چند ماه اخیر و از زمانی که رئیس جدید این هیئت بر سر کار آمده است، اظهار داشت: یک مدال طلا و یک مدال برنز نتیجه فعالیت ورزشکاران هیئت بوکس استان اصفهان است که می‌توان از کسب این مدال‌ها ابراز خرسندی کرد.
وی افزود: مدال طلا در رقابت‌های بوکس انتخابی تیم ملی و مدال برنز در رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور نصیب هیئت بوکس استان اصفهان شده است.
شفیعی از جمله مشکلات بوکس استان اصفهان را کمبود فعالان رشته بوکس در این استان دانست و تاکید کرد: بسیاری از جوانان پس از ثبت نام در رشته ورزشی بوکس و فعالیت در مدت چند ماه، زمانی که قرار است نخستین اثرات این ورزش در عملکرد آنها دیده شود به طور ناگهانی، ورزش بوکس را رها کرده و جوابگویی لازم را از این رشته ورزشی نمی‌گیرند.
 انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول