اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هئیت رئیسه بوکس سوادکوه خبر داد:

برگزاری مسابقه بوکس پس از 15 سال در سوادکوه

خبرگزاری فارس: عضو هئیت رئیسه بوکس سوادکوه گفت: برگزاری مسابقه بوکس پس از 15 سال در سوادکوه با استقبال گسترده مردم مواجه شد.

برگزاری مسابقه بوکس پس از 15 سال در سوادکوه
یه گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عباس آقالرزاده که مربی بوکس شهرستان سوادکوه نیز است بعدازظهر امروز در جلسه هیئت بوکس شهرستان سوادکوه با اشاره به این مطلب که برگزاری مسابقه بوکس بین تیم‌های زیراب و تنکابن با استقبال قابل توجه مردم همراه بوده است، بیان داشت: این مسابقه با نتیجه هفت بر سه به نفع تیم زیراب به اتمام رسید.
مربی تیم بوکس زیراب با اشاره به اینکه این مسابقه پس از 15 سال رکود برگزاری مسابقات این رشته ورزشی در سوادکوه برگزار شد، خاطرنشان کرد: آخرین مسابقه بوکس در 15 سال پیش و با امکانات اندک در این شهرستان برگزار شده بود.
آقالرزاده به استفاده از رینگ سکویی با تجهیزات کامل در این مسابقات خبر داد و افزود: میزبانی مسابقات بزرگسالان و لیگ استان از برنامه‌های دیگر ما برای ارتقای جایگاه بوکس در شهرستان است.
عضو هئیت بوکس سوادکوه از حضور چهار مربی و حدود 50 بوکسور در شهر زیراب خبر داد و گفت: استفاده از توانمندی‌های ورزشی شهر زیراب و برگزاری مسابقات مختلف برای کسب آمادگی و ارتقای انگیزه ورزشکاران از برنامه‌های آینده هئیت بوکس سوادکوه است.
وی رشته بوکس را از رشته‌های هیجانی و با فعالیت اندام‌های مختلف توصیف کرد و افزود: محدودیت‌های ایجاد شده برای این رشته ورزشی در حال فراموش شدن است.
آقالرزاده همکاری مربیان، بوکسورها، شرکت‌ها و کارخانجات فعال و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان را راهی برای استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستانی برای توسعه این رشته ورزشی دانست.
انتهای پیام/ص30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول