اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز گزینش جذب هیئت علمی وزارت علوم:

غفلت در عرصه جنگ نرم نابخشودنی است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز گزینش جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در جبهه جنگ نرم اساتید و دانشجویان به عنوان فرماندهان و افسران این جنگ محسوب شدند و علم و تربیت نیز سلاح این جنگ محسوب می‌شود، اگر غفلتی در این عرصه رخ بدهد نابخشودنی و غیرقابل جبران خواهد بود.

غفلت در عرصه جنگ نرم نابخشودنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد تاکستان، محمدرضا مردانی در دیدار با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد تاکستان بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام است، همه ما مدیون و مرهون شهدای دفاع مقدس هستیم، آنهایی که تمامی علایق دنیوی خود را زیر پا گذاشته و خون پاک خود را در راه دفاع و حراست از خاک پاک میهن اسلامی ایران ریختند.
وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی، جمهوری اسلامی ایران در محاصره اقتصادی، سیاسی و نظامی دشمنان شرایط سختی را سپری می‌کرد اما رزمندگان با سپر کردن سینه خود در برابر آماج حملات دشمنان نگذاشتند تا انقلابی که با رهبری امام خمینی (ره) و ملت غیور ایران به دست آمده بود، پایمال شود.
رئیس مرکز گزینش جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و  فناوری اضافه کرد: به مدد همان رشادت‌ها و جانفشانی‌ها امروز جمهوری اسلامی ایران به کانون حرکت‌های مسلمانان جهان مبدل گشته و خیزش تمامی کشورهای عربی بر علیه دیکتاتورهای خود برگرفته شده از انقلاب اسلامی ایران است.
وی با اشاره به رویارویی کشور در مقابل دشمنان در جبهه جنگی دیگر اظهار کرد: هنوز جنگ بر علیه کشور ما به اتمام نرسیده است و دشمنان در جبهه دیگری با عنوان جنگ نرم در مقابل ما قرار گرفته‌اند و حصاری به دور کشور کشیده‌اند تا ما نتوانیم به دستاوردهای علمی و فن‌آوری‌های روز دنیا دست پیدا کنیم.
مردانی تصریح کرد: در جبهه جنگ نرم اساتید و دانشجویان به عنوان فرماندهان و افسران این جنگ محسوب شدند و بر همین اساس ایثار و فداکاری باید در صحنه دانشگاه‌ها صورت بگیرد، علم و تربیت نیز سلاح این جنگ محسوب می‌شود و اگر غفلتی در این عرصه رخ بدهد  نابخشودنی و غیرقابل جبران خواهد بود.
وی در ادامه به جایگاه ویژه دانشگاه آزاد تاکستان اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد تاکستان از ظرفیت بالا و بالقوه‌ای برخوردار است و خوشبختانه به مدد همان روحیه ارزشی که در بین اساتید و نخبگان این واحد وجود دارد، آینده سازان کشور را تربیت می‌کند.
در ادامه سرپرست دانشگاه آزاد تاکستان اظهار کرد: از بدو تأسیس دانشگاه آزاد تاکنون شاهد حمایت‌های همه جانبه وزرات علوم، تحقیقات و فناوری از این مرکز علمی بزرگ در راه‌اندازی رشته‌ها و جذب اساتید برجسته هستیم که این امر باعث شده دانشگاه آزاد بتواند با قدرت و سرعت بیشتری به ادامه حیات علمی خود بپردازد.
جواد طاهری افزود: واحد تاکستان نیز همانند سایر مراکز دانشگاهی از حمایت‌های این وزراتخانه بی‌نصیب نبوده و تاکنون بیش از 100 رشته تحصیلی از مقاطع کاردانی تا دکتری راه‌اندازی و اساتید فرهیخته و برجسته‌ای را به عنوان هیئت علمی جذب کرده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول