اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی:

دفاع مقدس دایرة‌المعارفی از ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دفاع مقدس دایرة‌المعارفی از ارزش‌ها، شهادت، ایثارگری‌ها و مقاومت‌ها است.

دفاع مقدس دایرة‌المعارفی از ارزش‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمد مطهری‌فر سه‌شنبه‌شب در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی"راهی به سوی آسمان" در شهرستان نهبندان اظهار داشت: این جشنواره به منظور ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس در شهرستان برگزار شده و این‌گونه جشنواره‌ها در دستور کار این اداره ‌کل قرار دارد.
وی با بیان اینکه حضور و مشارکت هنرمندان استان در این جشنواره بسیار خوب و مثال‌زدنی است، تصریح کرد: کیفیت و کمیت آثار نیز در سطح خوبی ارزیابی می‌شود همچنین در سطح استان کمتر جشنواره‌ای را داشتیم که بیش از 900 اثر به دبیرخانه آن ارسال شود.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: هنرمندان با هنر خویش نقش مهم و تاثیرگذاری را در ترویج تمامی فرهنگ‌ها به ویژه فرهنگ دفاع مقدس ایفا می‌کنند و این قشر از جامعه با رعایت اخلاق اسلامی و بهره‌گیری از آموزه‌های دینی می‌توانند ارزش‌ها و فرهنگ‌های اصیل اسلامی را در جامعه نهادینه سازند.
مطهری‌فر یادآور شد: دفاع مقدس در حقیقت و به خودی خود مقدس و دارای ارزش‌های فراوانی است و پاسداشت این هفته و کمک در اشاعه و تبیین فرهنگ‌های دفاع مقدس کمترین کار افراد و مدیران برای گرامیداشت یاد نام شهدا، امام(ره) و دفاع مقدس است.
وی ضمن گرامیداشت پنجم مهر‌ماه سالروز شکست حصر آبادان گفت: در حقیقت تمامی و هر کدام از عملیات‌های دوران دفاع مقدس که با ایمان و اخلاص رزمندگان به موفقیت منجر شد، سند افتخاری برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دفاع مقدس دایرة‌المعارفی از ارزش‌ها، شهادت، ایثارگری‌ها و مقاومت‌ها محسوب می‌شود، اظهار داشت: اقتدار و امنیتی که در سایه آنها پیشرفت این نظام و انقلاب محقق شده است را مدیون و مرهون خون پاک شهیدان و رشادت‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستیم.
مطهری‌فر تصریح کرد: در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس شخصیتی آگاه و بزرگ چون امام خمینی(ره) نهضت و مکتب اسلامی را در میان مردم زنده کرد و ملت نیز در ادامه راه کربلا و با ولایت‌مداری خویش سبب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شدند.
وی افزود: امروزه بیداری و خیزش‌های اسلامی ملت‌ها مظلوم منطقه نشأت گرفته از همین انقلاب و تداوم آنها در ادامه راه امام(ره) شهیدان و هشت سال دفاع مقدس است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول