اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی خواستار شد:

بسیج تمام امکانات برای برپایی هفته فرهنگی اکو

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی خواستار بسیج تمام امکانات استان برای برپایی هر چه باشکوه‌تر هفته فرهنگی اکو در این استان شد.

بسیج تمام امکانات برای برپایی هفته فرهنگی اکو
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت پیش از ظهر امروز در نشست فوق‌العاده هفته فرهنگی اکو اظهار داشت: رویداد بزرگی در خراسان شمالی در پیش بوده، از این رو مشارکت تمام دستگاه‌ها به ویژه در بخش اسکان ضرورت دارد.
وی با بیان اینکه همه امکانات دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی استان طی روزهای برگزاری این همایش بین‌المللی به کار گرفته شود، تصریح کرد: با برگزاری این همایش همه حوزه‌های استان به ویژه اصناف، هتل‌ها، صنایع دستی و ... از غبن برپایی این رویداد منتفع خواهند شد.
شفقت رونق اقتصادی در استان خراسان شمالی را از دستاوردهای برگزاری این همایش عنوان کرد و افزود: اگر قرار است این اتفاق بزرگ در استان روی دهد، همه باید مشارکت کنند.
وی با بیان اینکه برگزاری این همایش در سطح بین‌المللی ریسک بزرگی بوده که مسئولان استان آن را پذیرفته‌اند، گفت: همه شهرهای خراسان شمالی باید به زیباترین شکل برای برپایی این رویداد بزرگ آماده شوند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ساماندهی و زیباسازی بوستان ملی بش‌قارداش برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی همایش فرهنگی اکو در خراسان شمالی را برشمرد و افزود: شهرداری بجنورد نسبت به ساماندهی و زیباسازی هر چه بیشتر این فضا اقدام کند.
وی همچنین با اشاره به احتمال حضور رئیس جمهور در این همایش بین‌المللی یادآور شد: برای سفر رئیس جمهور جهت شرکت در این همایش بین‌المللی باید تمام آمادگی‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی و استان وجود داشته باشد.
شفقت همچنین بر انعکاس مطلوب این رویداد توسط رسانه‌های خراسان شمالی به ویژه روزنامه‌های سراسری تاکید کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی هم در این نشست اظهار داشت: جانمایی‌های لازم برای استقرار تیم‌های اورژانس، آتش نشانی، هلال‌احمر و ... در محل نمایشگاه صنایع دستی انجام شده است.
علی کاظمی با اشاره به اعمال محدودیت‌ها در این بوستان برای برپایی هر چه باشکوه‌تر نمایشگاه صنایع دستی در همایش هفته فرهنگی اکو تصریح کرد: بر همین اساس این محدودیت‌ها از اواخر هفته جاری با مشارکت راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود.
هفته فرهنگی اکو از 20 شهریور جاری به مدت یک هفته به میزبانی خراسان شمالی برپا خواهد شد.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول