اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛

حضور پررنگ کمیته امداد در جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امدادامام خمینی (ره) استان خراسان رضوی از برگزاری 6 همایش علمی پژوهشی در استان‌های مختلف کشور با محوریت خراسان رضوی خبر داد.

حضور پررنگ کمیته امداد در جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دبیر خانه جشنواره امام رضا(ع)، حبیب‌الله آسوده با بیان این مطلب اظهار داشت: در جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) که در دهه کرامت برگزار می‌شود، کمیته امداد خراسان رضوی با برپایی 2 همایش اردوهای زیارتی و زائران رضوی و کارآفرینی در فرهنگ رضوی محوریت برنامه‌های این دوره جشنواره  امام رضا(ع) را در اختیار دارد.
وی افزود: همچنین همایش رسیدگی به محرومان جامعه در فرهنگ رضوی با حضور دانشگاهیان و صاحب نظران حوزه مددکاری اجتماعی و علاقه‌مندان به محروم‌نوازی در فرهنگ ائمه اطهار(ع) دراستان یزد برپا می‌شود.
قائم‌مقام کمیته امداد استان با اشاره به برگزاری همایش احسان و نیکوکاری در فرهنگ رضوی در روز بزرگداشت احمدبن موسی (ع) در استان فارس، اظهار کرد: همایش اکرام ایتام درسیره رضوی نیز در 14 مهرماه در استان تهران برگزار می‌شود.
آسوده در ادامه بیان کرد: 6 همایش علمی پژوهشی در 5 استان کشور از هفتم لغایت شانزدهم مهرماه‌جاری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری اختتامیه همایش‌های علمی پژوهشی کمیته امداد در نهمین جشنواره امام رضا(ع)در روز شنبه 16 مهرماه گفت: این همایش با حضور مسئولان، صاحبنظران و اساتید کشوری در مشهد مقدس برگزار
می‌شود.
وی در ادامه به حضور سه گروه 313 نفره از سراسر کشور در قالب طرح کرامت اشاره کرد و گفت: این گروه از چهارم لغایت هفدهم مهرماه به مشهد آمده و از ویژه برنامه‌های دهه کرامت بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول