اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

اشتغال فصلی دردی از بیکاران دوا نمی‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: اشتغال فصلی دردی از جوان بیکار را دوا نمی‌کند بلکه تلاش این است که اشتغال پایدار و مولد ایجاد کنیم.

اشتغال فصلی دردی از بیکاران دوا نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، کرم‌رضا پیریایی در شورای اداری شهرستان نهاوند که با حضور اعضای شورای اسلامی، نخبگان، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و ...در مصلی بزرگ نماز جمعه نهاوند گردهم آمده بودند، اظهار داشت: توجه به مزیت‌های هر شهرستان و بهره‌مندی از نظرات کارشناسان و نخبگان باید سرلوحه برنامه‌های مدیران باشد.
وی افزود: امروز بسترهای مناسبی برای کار و تلاش فراهم شده است و حتی کوتاهی کردن در یک ساعت خدمت، ظلم بزرگی است.
استاندار همدان با اشاره به ایجاد تحولات بزرگ و اساسی در زمینه مسکن و اشتغال در استان گفت: تا زمانی که به میانگین نرخ بیکاری زیر 10 درصد نرسیم کار در خور شأن و لیاقت این مردم انجام نداده‌ایم.
وی قول دادن هر مدیر بدون ضوابط و کارکرد را جفا خواند و بیان داشت: فضای استان از قول دادن به سمت اقدام عملی در مصوبات و قانونی شدن انجام قول‌ها در حال حرکت است که دراین رابطه هر مدیری که قول غیر واقعی به مردم بدهد مورد سرزنش قرار می‌گیرد و باید جوابگو باشد.
وی اتحاد، همدلی و دلسوزی را مقوله‌های شاخص در سطح شهرستان نهاوند خواند و تصریح کرد: حضور بیش از 30 ساله امام جمعه نهاوند فرصت مناسبی است تا از این ظرفیت مهم برای اعتلای فرهنگ اصیل و ریشه‌دار نهاوند استفاده کرد.
پیریایی با اشاره به این که مردم خواستار ایجاد بسترهای مناسب برای ایجاد شغل و مسکن هستند، اضافه کرد: اشتغال فصلی دردی از جوان بیکار را دوا نمی‌کند بلکه تلاش این است که اشتغال پایدار و مولد ایجاد کنیم.
وی با اشاره به این که نهاوند مهد کشاورزی استان همدان است، بیان داشت: جشنواره کشاورزی استان در نهاوند برگزار می‌شود که مهم‌ترین دستاورد این جشنواره باید ارائه راهکارهای مناسب برای تولید بیشتر محصولات و بهره‌گیری کشاورزان از روش‌های نوین کشاورزی باشد.
استاندار همدان اضافه کرد: نهاوند مقام دوم ایجاد اشتغال استان در شش ماه نخست امسال را کسب کرده و باید با توجه به وجود افراد جویای کار، جوان و تحصیل‌کرده این مقام ارتقا یابد.
وی به انجام مصوبات مناسب در سفرهای شهرستانی استاندار و مدیران کل در همه شهرستان‌ها اشاره کرد وگفت: همه مدیران باید خود را نسبت به اجرایی کردن و انجام مصوبات موظف بدانند و هر مصوبه‌ای که در این سفرها و جلسات به تصویب برسد لازم الاجراست.
فرماندار نهاوند نیز محور توسعه شهرستان نهاوند را تحول در بخش کشاورزی، صنعت، آموزش عالی، گردشگری و شیلات خواند و ادامه داد: نهاوند در تولید برخی محصولات کشاورزی از جمله گوشت قرمز، سفید و محصولات درختی مقام نخست استان را دارد.
اسماعیل زارعی‌کوشا با اشاره به برکات سفر استاندار به شهرستان نهاوند اظهار داشت: حضور دو روزه استاندار و مدیران کل در شهرستان باعث ایجاد عدالت اجتماعی می‌شود که از شعارهای به حق دولت نهم و دهم است.
وی در پایان فضای شهرستان را فضای اتحاد و همدلی خواند و خاطرنشان کرد: در هیچ دوره‌ای به این اندازه میان مسئولان اجرایی شهرستان فضای همدلی، دلسوزی و اتحاد با هدف خدمت بیشتر به مردم وجود نداشته که به برکت رهنمودهای امام جمعه محترم در رأس امور شهرستان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول