اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال توزین الکتریک کاشان:

بی‌مهری‌ها توزین را از لیگ محروم کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال توزین الکتریک کاشان گفت: بی‌مهری‌های آقایان توزین الکتریک کاشان را از لیگ برتر محروم کرد.

بی‌مهری‌ها توزین را از لیگ محروم کرد
مهدی واعظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: پس از عملکرد مطلوبی که در فصل گذشته تیم توزین الکتریک با بازی‌های زیبای خود نشان داد و رضایت مردم کاشان نیز از این روند حاصل شد انتظار می‌رفت از سوی مسئولان حمایت بیشتری از این تیم صورت بگیرد تا این توزین الکتریک بتواند در فصل جاری مسابقات حضوری مقتدرانه‌تر داشته باشد که با کمال تأسف این پشتیبانی‌ صورت نگرفت و منجر به انصراف توزین الکتریک از حضور در لیگ برتر بسکتبال کشور شد.
وی با تقدیر از پیگیری‌های معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه کاشان عنوان کرد: البته در این میان پیگیری‌هایی از سوی آقای تأملی معاون فرماندار کاشان انجام شد و وعده‌هایی نیز از سوی فرماندار سابق کاشان مبنی بر پرداخت اجاره‌بهای سالن کتابچی محل تمرین تیم نیز داده شد اما درب این سالن به مدت سه ماه است که به روی بازیکنان ما بسته است و در حال حاضر در وضعیت تعطیلی قرار دارد.
سرپرست تیم بسکتبال توزین الکتریک کاشان خاطرنشان کرد: حال سؤالی که مطرح می‌شود اینست که اگر اجاره‌بهای لازم طبق وعده مسئولان به سالن کتابچی پرداخت شده پس چرا بازیکنان تیم ما به جای تمرین در سالن باید در پارک به تمرین می‌پرداخته‌اند؟‌
وی در خصوص زمان انصراف تیم توزین الکتریک از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ابراز کرد: این تصمیم فکری بود که در ذهن مسئولان تیم از چند ماه پیش وجود داشت اما در وهله اول به خاطر رقابت‌های آسیایی تیم بسکتبال و به حاشیه نرفتن تیم ملی و در وهله دوم به خاطر اعتماد به وعده‌ها و قول‌های مسئولان این تردید شرکت در مسابقات رسانه‌ای نشد.
واعظی با بیان اینکه تا چند روز قبل هم مصمم به شرکت در مسابقات بودیم افزود: حتی 24 بازیکن و کادر فنی هم برای همکاری در فصل آینده به تیم دعوت شدند اما پس از اینکه دیدیم تمایلی برای حضور نماینده‌ای از شهرستان کاشان در بالاترین سطح یک رشته ورزشی یعنی لیگ برتر بسکتبال وجود ندارد و با شرایط موجود تیم نمی‌تواند حضور شایسته‌ای در لیگ امسال داشته باشد مالک باشگاه آقای پویان تصمیم قطعی خود را مبنی بر انصراف در لیگ آینده بسکتبال اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی هشداری برای حضور بخش خصوصی در بسکتبال است، تصریح کرد: نباید توزین الکتریک به عنوان تنها تیمی که هیچ بدهی در پایان فصل نداشت و به تمام تعهداتش پایبند بود اینگونه برخورد شود. 
واعظی افزود: توزین الکتریک ترجیح می‌دهد پول بسکتبال را در شهرستان تزریق کند چراکه این امر علاوه بر رونق اقتصادی شهرستان موجب اشتغال‌زایی برای چند صد نفر از شهروندان کاشانی می‌شود.
واعظی همچنین با عذرخواهی از بازیکنانی که روز دوشنبه منتظر تمرین بودند، خاطرنشان کرد: آکادمی بسکتبال توزین الکتریک با وجود انصراف این تیم از لیگ برتر بسکتبال همچنان فعال است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول