اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

اطلاعات فعالیتی صنایع ساوجبلاغ جمع‌آوری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از تدوین و جمع‌آوری اطلاعات فعالیتی صنایع در این شهرستان خبر داد.

اطلاعات فعالیتی صنایع ساوجبلاغ جمع‌آوری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی در این شهرستان اظهار داشت: با این اقدام می‌توانیم گامی اساسی در جهت شناخت بیشتر فعالیت‌های صنایع در این شهرستان داشته باشیم.
وی تأکید کرد: در این راستا با تدوین بانک اطلاعات صنایع ساوجبلاغ گام نخست در این مسیر برداشته شده است.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به این که این شهرستان داری هزار و 130 واحد تولیدی و صنعتی است ادامه داد: این تعداد صنایع در این شهرستان به صورت شاخص فعالیت دارند.
حدادی فعالیت 25 درصد صنایع ساوجبلاغ را در زمینه تولیدات غذایی عنوان کرد و افزود: براساس برآوردهای انجام شده همچنین،35 درصد فلزی و ماشین سازی و مابقی در سایر بخش‌ها فعالیت می‌کنند.
وی افزود: با راه‌اندازی این بانک اطلاعاتی نظارت و کنترل بر فعالیت این واحدها بیشتر شده و برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ارائه خدمات و همچنین رفع مشکلات صنایع در این شهرستان انجام می‌شود.
حدادی تأکید کرد: برای شناسائی بیشتر مشکلات و کمبودهای واحدهای صنعتی از این پس حضور دوره‌ای نمایندگان واحدهای صنعتی ساوجبلاغ در جلسات کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی الزامی است.
وی افزود: شهرستان ساوجبلاغ دارای قابلیت‌های فراوانی در حوزه صنعت است که تاکنون توانسته در این حوزه حائز رتبه های برتر شود.
فرماندار ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود به اعزام هیئت تجاری – اقتصادی این منطقه به آفریقای جنوبی اشاره کرد و گفت: این مهم توانسته در ارتقای ضریب مناسبات تجاری صاحبان صنعت ساوجبلاغ و کسب بازارهای مناسب خارجی تأثیرات فراوانی داشته باشد.
حدادی توافق همکاری تجاری میان اعضای این هیئت و تجار آفریقای جنوبی را از مهم‌ترین دستاوردهای این سفر عنوان کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول