اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اکبریان در گفت‌وگو با فارس:

وزیر اقتصاد استیضاح شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس گفت: اختلاس بزرگ اخیر منجر به بی‌اعتمادی مردم ولایت‌مدار و شهید پرور ایران شده و به همین دلیل مجلس چاره‌ای به غیر از استیضاح وزیر اقتصاد ندارد.

وزیر اقتصاد استیضاح شود
عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یک اتفاق عجیب و غریب در سیستم بانکی کشور روی داده و اسناد اولیه نشان می‌دهد عده‌ای با سوء استفاده اموال بیت‌المال را غارت می‌کردند.
وی، افزود: خوشبختانه دستگاه قضایی با قدرت به این موضوع ورود پیدا کرده و با انتصاب ناظر ویژه که شخص دادستان کل کشور است، پرونده را در دست بررسی دارد.
نماینده کرج، تصریح کرد: بررسی صحیح و سریع پرونده و همچنین مجازات تمام عوامل این پرونده، خواست اصلی مردم است و باید به اجرا گذاشته شود.

عده‌ای به دنبال چپاول هستند

اکبریان در ادامه با اظهار تاسف از وقوع چنین اتفاقاتی در نظام اقتصادی کشور، گفت: ملت ایران به مسئولان اعتماد و برای حفظ نظام ده‌ها هزار جوان خود را تقدیم کرده‌ است.
وی، افزود: حال نمی‌توانند شاهد اختلاس‌های میلیاردی در نظامی که جوانان آنها با خون خود آن را به ثمر نشاندند، بوده و بدتر از آن متوجه شوند عده‌ای با سوء استفاده از موقعیت شغلی دست به جرائم سنگین می‌زنند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در هر دولت و نظامی وجود برخی اشکالات طبیعی است، اما مهم این است که نباید اشکالات را به فراموشی سپرد.
اکبریان افزود: به همین دلیل مردم خواستار برخورد جدی با عوامل اختلاس در هر پست و مقامی هستند و در این ‌ارتباط‌ نباید کوچک‌ترین سستی داشته باشیم.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه نمایندگان مردم در مجلس چه راهکارهایی برای برخورد با این پدیده شوم در دست اجرا دارند؟ گفت: صدای اعتراض مجلس از همان نخستین روزهای انتشار خبر شنیده شد و خوشبختانه نمایندگان مردم قاطعانه وارد میدان شدند.
اکبریان، اظهار داشت: البته ما منتظر نتیجه بررسی‌های دستگاه قضایی هستیم و نمی‌خواهیم شائبه سیاسی‌ کاری ایجاد شده و یا برای قاضی پرونده حاشیه‌سازی کنیم.
وی در پایان گفت: ما وظیفه داریم به عنوان نماینده مردم به این پرونده ورود کرده و در همین ارتباط طرح استیضاح وزیر اقتصاد در دست تهیه است که به زودی نتایج آن به صورت عمومی اعلام خواهد شد.
‌انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول