اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

قوه قضائیه با اختلاس 3 هزار میلیاردی برخورد قاطع کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند گفت: قوه قضائیه باید قاطعانه با اختلاس 3 هزار میلیاردی برخورد کرده و نتیجه آن به مردم اعلام شود.

قوه قضائیه با اختلاس 3 هزار میلیاردی برخورد قاطع کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند اظهار داشت: یکی از مواردی که دشمنان همیشه از آن سوء ‌استفاده کرده‌اند، اختلاف بین مردم است.
وی بیان داشت: در طول تاریخ اسلام،‌ دشمنان با سوء‌استفاده از اطلاعات کم مردم به ایجاد تفرقه و بهر‌ه‌برداری منافع خود پرداخته‌اند.
کرمی‌پور افزود: حضرت امام خمینی (ره) بارها با سفارش‌های ‌خود جلوی تفرقه را گرفتند و در این زمینه از ملت این درخواست کردند که تمام توان خود را برای نجات کشورتان به کار ببرید و اسلحه‌های سرد و گرم خود یعنی قلم و بیان را به سوی دشمنان انسانیت و در رأس آن  امریکا نشانه گیرید.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نخستین اجلاس بیداری اسلامی تصریح کرد: ایشان به سه مطلب مهم اشاره کردند، نگاهی اجمالی به هویت این قیام‌ها و انقلاب‌ها و خطرات و آسیب‌های بزرگ در این راه ارائه کردند و پیشنهادهایی برای علاج و پیشگیری از انحراف انقلاب‌های منطقه بیان کردند.
امام جمعه زرند گفت: سخن گفتن از بیداری اسلامی بیانی نامشخص و مبهم نیست، سخنی از یک‌ واقعیت ‌خارجی‌ مشهود و محسوس در جهان اسلام است.
کرمی‌پور با اشاره به اختلاس 3 هزار میلیاردی در کشور گفت: شاید می‌توان ادعا کرد که مردم عکس‌العمل آن چنانی از خود نشان ندادند و یا اینگونه تحلیل کرد که فسادهای اقتصادی زیادی داریم که به آن‌ها رسیدگی نشده است و یا رسیدگی با سرعت بسیار کمی صورت می‌گیرد و مردم از رسیدگی به چنین مواردی ‌نا‌امید هستند ‌و برای آن‌ها زیاد اهمیت ندارد.
وی بیان داشت: معمولا هر زمان بخواهیم، پرونده‌ای را دچار خدشه کنیم، رنگ و بوی سیاسی به او می‌دهیم.
کرمی‌پور افزود: آیا دستگاه نظارتی در کشور نداریم یا ضعیف عمل می‌کند و شاید دزدی‌های دیگری هم باشند که دستگاه قضائی متوجه نشده‌اند، لذا قاطعانه از قوه قضائیه خواستار رسیدگی به پرونده و اعلام نتیجه آن به مردم هستیم.
امام جمعه زرند خاطرنشان کرد: یکی از خدمات دولت اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها است که منجر به افزایش قیمت سوخت در کشور شد و با ایجاد جایگاه‌های سوخت "CNG" خدمتی به مردم است.
وی عنوان کرد: اما چند ماهی است که یکی از جایگاه‌های سوخت گاز شهر زرند تعطیل شده و نارضایتی مردم را در پی داشته است و از مسئولان خواستار راه‌اندازی آن هستیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول