اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان ارشد استان بوشهر؛

خردسال‌ترین بسیجی استان بوشهر تجلیل شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان ارشد استان بوشهر، از امیرعرشیا قاسمی به عنوان خردسال‌ترین بسیجی استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

خردسال‌ترین بسیجی استان بوشهر تجلیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، استاندار بوشهر بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از خردسالترین بسیجی استان بوشهر اظهار داشت: بسیج همواره و از ابتدای انقلاب تاکنون در راستای پیشرفت و تعالی نظام حرکت کرده و بسیجیان با عشق و با اخلاص کامل برای موفقیت کشور تلاش می‌کنند.
محمدحسین جهانبخش افزود: در دوران دفاع مقدس نیز شاهد تلاش بی‌نظیر بسیجیان عزیز بودیم و رزمندگان اسلام با دستان خالی و با ایمان و ایثار در برابر دشمنان ایستادند و عزت ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند.
وی اضافه کرد: بسیجیان عزیز امروز نیز وظیفه سنگینی بر عهده دارند و در جنگ نرم دشمن باید خود را نشان دهند و در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن ایستادگی کنند تا بار دیگر شاهد شکست دشمن باشیم.
استاندار بوشهر با تجلیل از والدین این بسیجی خردسال به واسطه ایجاد روحیه ایثار و بسیجی در فرزند خود گفت: باید روحیه بسیجی را در جوانان و نوجوانان تقویت کنیم.
فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: دشتستان در دوران دفاع مقدس نقش ویژه‌ای داشته و شهدای گرانقدری را تقدیم نظام اسلامی کرد.
غلامحسین خسروی افزود: باید راه و روش شهدا و رزمندگان تداوم یابد و همه مسئولان و مردم موظف هستند در این مسیر گام بردارند.
وی با تجلیل از خردسال‌ترین بسیجی استان بیان داشت: بسیجی همواره در صحنه حاضر است و دشمنان از تقویت روحیه بسیجی می‌ترسند.
امیرعرشیا قاسمی، خردسال بسیجی برازجانی که همزمان با سی‌امین سالروز تشکیل بسیج، 10 روزه بود عضو بسیج شد.
این نوزاد 10 روزه با حضور پدرش در محل پایگاه مقاومت بسیج کربلای برازجان و طی مراحل ثبت‌نام به طور رسمی عضو این پایگاه شد و کارت عضویت بسیج دریافت کرد.
همچنین به پاس این اقدام شایسته از سوی دفتر مقام معظم رهبری چفیه‌ای به رسم یادبود به این کودک برازجانی اهداء شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول